Flashback bygger pepparkakshus!
  • 7
  • 8
2009-01-08, 01:44
Medlem
KHGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filip85
Vänta nu, vilka tycker du borde ha bäst säkerhet, en flygplatshemsida eller en regeringshemsida?
gubben lilla ser du inte läs hur många serbiska regerings sidor har blivit hackade till och med presidentens sida vart ju hackad

Albansko-kosovska hakerska grupa "srušila" je predizborni sajt Borisa Tadića, sajt aerodroma "Nikola Tesla", "Podrži Srbiju", kao i portal Serbiankafe. Internet prezentaciji aerodroma nije bilo moguće pristupiti, dok se na ostalim sajtovima umesto tekstova otvarala stranica sa crnom pozadinom, grbom Albanije u crvenoj boji na kome je po sredini belim slovima ispisana skraćenica Kosovske hakerske grupe-KHG.
2009-01-08, 01:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KHG
gubben lilla ser du inte läs hur många serbiska regerings sidor har blivit hackade till och med presidentens sida vart ju hackad

Albansko-kosovska hakerska grupa "srušila" je predizborni sajt Borisa Tadića, sajt aerodroma "Nikola Tesla", "Podrži Srbiju", kao i portal Serbiankafe. Internet prezentaciji aerodroma nije bilo moguće pristupiti, dok se na ostalim sajtovima umesto tekstova otvarala stranica sa crnom pozadinom, grbom Albanije u crvenoj boji na kome je po sredini belim slovima ispisana skraćenica Kosovske hakerske grupe-KHG.

Sitt inte och lipa över en hackad hemsida utan läs föregående sidor som handlar om tråden.

Är så skönt när ni inte har något att säga ang tråden då börjar de naiva förolämpningarna och off-topicen
2009-01-08, 01:50
Medlem
Citat:

Fast jag menar ju själva huvudregeringshemsidan.

Btw, kan du serbiska?
2009-01-08, 01:56
Bannlyst
Citat:
det gör jag inte men så fort man visar för er att så är inte fallet, så börjar ni gå offtopic

Nu är inte hackade sidor så intrssant i denna tråd anser jag, men det kanke inte är så konstigt då alla argument ang serbiens inträde i eu blivit avhuggna.

Så när folk börjar inse att serbien är på väg mot eu med kroatien så vill man gärna snacka om något annat här..

Dvs off-topic.
2009-01-08, 01:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av leon666
Nu är inte hackade sidor så intrssant i denna tråd anser jag, men det kanke inte är så konstigt då alla argument ang serbiens inträde i eu blivit avhuggna.

Så när folk börjar inse att serbien är på väg mot eu med kroatien så vill man gärna snacka om något annat här..

Dvs off-topic.

Ja vi gör ju detta för att förhindra serbiens inträde i Eu

Ontopic:

Jag hoppas att Serbien kommer med i Eu så fort så möjligt. Det är nämligen då Kosovo kommer med SAMTIDIGT

+ att majoriteten av Romerna från Kosovo och Serbien flyttar till Väst

Det blir ett zigenarfritt Balkan Vilken drömmmmmmmm!!!

Nej jag ska ge fan i o skriva mer här, och inga fler smileys.
2009-01-08, 02:02
Medlem
TheBosss avatar
Vad säger ni albaner,om ni rättar er i leden och ber Serbien att återvända så kanske ni får hänga med oss i EU.

Annars kan det ta en hundra år till innan ni kommer med.
2009-01-08, 02:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoss
Vad säger ni albaner,om ni rättar er i leden och ber Serbien att återvända så kanske ni får hänga med oss i EU.

Annars kan det ta en hundra år till innan ni kommer med.

Du borde börja med ditt montenegro
2009-01-08, 04:39
Medlem
Den dagen jag sätter min fot i Serbien blir även dagen då jag suger av en man. Det vill säga aldrig.

Har flera serbiska kompisar och även dom kan erkänna att Serbien är ett stort stinkande svettigt rövhål som behöver år av sanering och torkning.

Det senaste valet visar ju också vilket jävla missfoster till människor som bor där.

Edit: Menar givetvis inte alla serber bara dom som röstade som dom gjorde.
2009-01-08, 08:59
Medlem
Carpe Diems avatar
Balkan-nivå
/mod.
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem