Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-06, 03:20
Medlem
Kan en domarskandal kunna uppdagas eller r det s att pverkade eller kassa domare ngot som bara mste accepteras?

Att domarna har presterat bra under detta JVM kan inte ngon pst och ngon seris diskussion mste vl dyka upp?
2009-01-06, 03:26
Medlem
_Jago_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snato
Kan en domarskandal kunna uppdagas eller r det s att pverkade eller kassa domare ngot som bara mste accepteras?

Att domarna har presterat bra under detta JVM kan inte ngon pst och ngon seris diskussion mste vl dyka upp?

Det r som det alltid varit. Kanada har fr stor makt...
2009-01-06, 03:26
Medlem
SweTechs avatar
Varfr kunde du (TS) sga det hr i JVM trden?
2009-01-06, 03:35
Medlem
Slipknotjohans avatar
domarna r bland det vrsta jag sett. dom mste vara mutade eller onyktra.
2009-01-06, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Varfr kunde du (TS) sga det hr i JVM trden?

Fr att den trden r en chat-trd som diskussioner faller bort. anser jag, kan ha fel iofs...
2009-01-06, 03:40
Medlem
Helt sjukt usla domare, sjlvklart reagerar ju inte Kanada p det men ngot annat land mste vl nd reagera frfan! Speciellt nr det r s jvla solklart..

Sknt att Sverige fick in ett ml i alla fall.
2009-01-06, 03:44
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snato
Fr att den trden r en chat-trd som diskussioner faller bort. anser jag, kan ha fel iofs...

Good point.

Nu finns det iofs ingen chat trd men eftersom den tydligen anvnds som en just nu utav alla otroligt hockeyintresserade mnniskor s kper jag ditt argument till fullo.
2009-01-06, 05:00
Bannlyst
S jvla trkigt att det blir shr, om ngra r s r det Kanadas osportslighet man kommer minnas, inte deras spel eller s.

Trodde verkligen att domaren skulle kunna gra en bra match, tydligen inte. Vafan r dom domare fr?

Vet inte riktigt vad jag ska sga, men det r s fel det kanadickrvarna gr. Jag trodde att det var fel att tackla mlvakten i Kanada, men tydligen s accepteras det. Tycker verkligen att Smkronorna ska lgga in ngon form av protest, inte fr att ndra resultatet eller nt, utan fr att det verkligen ska komma upp en diskussion om det intrffade. Det hr ska inte f fortstta.
2009-01-06, 05:17
Medlem
Det r ju helt sjukt! Har dom verkligen s stor makt ver spelet att protester och dylikt inte drivs lngre n till soptunnan?
2009-01-06, 09:06
Moderator
vfs avatar
Nja, finns trd dr detta kan avhandlas/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in