Citat:
Ursprungligen postat av ganjabarnet
Du, på högskola? Du behöver inte komma och ljuga, hade du studerat på en högra nivå än högstadiet hade du också insett meningen och vikten av källor. Din syn är att Israel gör rätt, i samma veva misskrediterar du all sorts försvar eller befrielse från palestiniernas sida, du anser att de som dör är terrorister. Vill du ha källa? Kolla svensk-israel info de har allt för dig.
Om du börjar ta till dig av informationen som tilldelats i denna tråd så kommer även du inse hur Israels sionistregim våldtar det Palestinska folket!
Det är ingen idé att jag och du förstör tråden något mer, du slingrar dig ur allt, jag har inget mer att diskutera med dig. När du på riktigt börjar på något universitet och förstår varför det du säger är fel så kan du få igång diskussionen mellan mig och dig igen.
..och Univ. Tro eller ej...

(i två olika länder; Sverige är ett av de, förstås)
Du förstår att jag har ingen skyldighet att överlämna här mer inf om min bakgrund. Din oförmåga att överyga ner mig, ...ovilja ta till dig enkel information och det ständiga behovet att ifrågasätta mig,mina åsikter. ... -läs sin text ovan - är ditt stora bekymmer, just nu ..Men du har absolut flera
Det vore bra om du kunde citera - en mening så jag kan förstå vad du menar med att jag ansåg/skrivit..antytt att alla som där är terrorister. - istället för att försöka med personangrepp och/eller med ditt patetiska tjat om " källor " som bekräftar just din världsbild.
Har bott i området i ca 40 år, har deltagit i Shalom Achshavs demonstrationer, Slagit mot nationella judiska bosättare under mina år som reservistm ,men även skyddatmed stolthet mitt land... ...och jag anser att de som i första taget våldtar..är palestiniernas despota ledare.