Citat:
Ursprungligen postat av
smogaffet
Tror knappt mina gon.....
Jag har precis av en ren konstig slump hittat denna trden och fr frsta gngen stt vem ni pratar om. Denna personen vet jag vem det r och hon heter Rene Therese Lorentsen 19760213-XXXX .
Hade ingen aning om att hon var porrskdis. Att hon frsrjer sig som prostituerad knde jag till men inte detta hahaha
Jag skulle kunna sga ganska mycket om denna personen men vljer att inte gra det just nu eftersom hon hade kunnat rkna ut vem jag r och jag pallar inte ha henne vid drren gapandes.
Det jag kan sga r att ni som tycker hon r het har speciell smak. Hon ser inte bra ut!
Vidare kan jag sga fr er som skulle vilja stta p henne som ngon sa ngot om tidigare i trden s r det inga problem. Det r bara till att ka till hennes adress , vnta p henne, presentera dig som ett fan som bara rkade stta p henne, ge henne ngra hundra kr s kan du ha sex en hel natt.
Ang klippet som ngon har lnkat till en intervju med en tgvrd som ni pstr r denna porrskdis s r svaret att ni har fel. Det r inte samma person.
Ngon av er sa att hon r trevlig...nja...framfrallt konstig
D r det ju Oxie iaf d. Nn sa tidgare i trden att den Ren var en man.
Dremot mste jag sga att det knns osannolikt att Trinda Throng r fdd 1976? Har sett filmer frn 15-20 r bakt dr hon ser ut som 40+ ltt.