• 4
  • 5
2009-01-12, 21:39
Medlem
Freedom Fighters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Timrå signade en av Svensk hockey mest lovande backar och har förstört honom helt..
Kom hem Robin...
Well, ta honom! Förra matchen, där vi smulade sönder DIF (som smulade sönder LHC idag) spelade inte RJ och det såg så mycket bättre ut då, framförallt drog vi inte på oss en massa skitutvisningar och tog inte lika många felbeslut. Nu var iofs dagens domarinsats inte den bästa heller, men man kan inte endast skylla på det...

Undra om RJ fortfarande är lika självskriven för tre kronor efter vad han har presterat den här säsongen. Vi köpte honom trots allt i egenskap av en "stabil landslagsback". ja herregud...

Revansch mot nolaskogsarna nästa gång!
Citera
2009-01-12, 21:44
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Jo tydligen var det bitterhet?

Fö tycker jag inte alls det är speciellt farligt med missconduct denna säsong, som jag tycker det handlar om iaf.

Men du tror på riktigt att domarna beter sig annorlunda mot modo alltså? Intressant, eller bara blåögt.

Jag tror absolut att domarna hanterar vissa Modoiter annorlunda när dom vill diskuterar.. Likadant man hanterar Kåberg annorlunda när han sätter in en tackling eller kramas lite med någon.
Citera
2009-01-12, 21:52
Medlem
Holmqvist körde visst in klubbspetsen i magen på Pihl. Nog för Pihl gillar att svinga saker men inte ens han drar nog en höger utan anledning. Och med tanke på att det rör sig om en av Holmqvistarna så är ju ingenting omöjligt.

Våran backbesättning är på pappret klart starkare än förra säsongens. Men då hade vi stabilitet bakåt rakt igenom. Det har vi inte nu.
Citera
2009-01-12, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parton
Ett år gammal artikel. Men visst han är ju inte den bästa domaren. Dock skulle jag vilja säga att både S. Persson och Vinnerborg (blandar och ger) är sämre. Värst av alla inkompetenta zebror är dock Lärking.

Jag vet att undersökningen var för knappt ett år sen. Inte mycket har förändrats tycker då jag. Hur som helst så säger det väl en del om standarden på dom Svenska domarna när den här diskussionen uppkommer.

Jag tycker dock att Claesson "vinner" p.g.a att han har sämst "bästanivå" även om dina exempel även dom kan vara minst lika dåliga som Claesson.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in