• 4
  • 5
2009-02-28, 19:26
Bannlyst
asdasd

Skit Samma hade en lokal s sent som i sommras p Grubbe , brevid banken . I samma hus som gymmet och pizzerian och resturangen Westside r. Dock r det en Tatoo shop nu , vet ej vart dom flyttade..

Fr vrigt frstr ajg inte varfr allt vsen av dom.. Dom gr inte allmnheten n skit.. tycker polisen ska fokusera p idioterna p ersboda o lidhem som slr ner folk o rnar folk.
2009-02-28, 19:33
Medlem
Skrt^s avatar
Dom verkar ju stenhrda
2009-02-28, 19:42
Medlem
Helt obegripligt hur SS kan nmnas p Alcatrazlistan och ver Sveriges kriminella gng!

Mste finnas massvis med bde personer och gng som platsar dr bttre.
2009-02-28, 20:26
Medlem
rakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apadolmee
Skit Samma hade en lokal s sent som i sommras p Grubbe , brevid banken . I samma hus som gymmet och pizzerian och resturangen Westside r. Dock r det en Tatoo shop nu , vet ej vart dom flyttade..

Fr vrigt frstr ajg inte varfr allt vsen av dom.. Dom gr inte allmnheten n skit.. tycker polisen ska fokusera p idioterna p ersboda o lidhem som slr ner folk o rnar folk.

Var det inte x-team som hade den ?
2009-02-28, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kille68
Helt obegripligt hur SS kan nmnas p Alcatrazlistan och ver Sveriges kriminella gng!

Mste finnas massvis med bde personer och gng som platsar dr bttre.

Om jag inte minns helt fel bestod den listan av 100 pers. ven jag blev frvnad nr jag lste att de var med, blev nnu mer frvnad nr jag lste att ngra frn klubben Bad Boys MC var representerade p den listan. Knner Boysarna och i min vrld s platsar de INTE p den listan. Jag tror helt enkelt att de inte kunde f ihop mer n ca. 80 kriminella gngmedlemmar och drfr blev tvingade att dryga ut listan med fortkrare och andra smhandlare fr att det skulle se bra ut infr de som delar ut pengarna i regeringen och inte vet bttre.
2009-03-01, 02:50
Medlem
%s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rake
Var det inte x-team som hade den ?
Nej, det var ss. x-team har s vitt jag vet ingen lokal. Frvrigt var det en stackare som lyckades krka ihjl sig i nmda lokal fr ngot r sedan.
2009-03-01, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HardcoreBiker
Om jag inte minns helt fel bestod den listan av 100 pers. ven jag blev frvnad nr jag lste att de var med, blev nnu mer frvnad nr jag lste att ngra frn klubben Bad Boys MC var representerade p den listan. Knner Boysarna och i min vrld s platsar de INTE p den listan. Jag tror helt enkelt att de inte kunde f ihop mer n ca. 80 kriminella gngmedlemmar och drfr blev tvingade att dryga ut listan med fortkrare och andra smhandlare fr att det skulle se bra ut infr de som delar ut pengarna i regeringen och inte vet bttre.

Det lter mer troligt.
2009-04-13, 00:07
Medlem
finns fler galningar n man tror runt ume

ett antal r mina gamla vnner *S* folk uppvxta p hembrnt och med hagelbssan under sngen frn barnsben brkar man inte med.. och visst finns nog ett antal som borde st med p listan men skert inte r dr.. haha...
2009-04-17, 15:49
Medlem
heras avatar
Herregud!

Citat:
Ursprungligen postat av 1897
Bestr inte Skitsamma av mnga gamla medlemmar ur legendariska Bjrkstaden MC?

LEGENDARISKA!?!?!!!
2009-04-17, 15:56
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Nej, det hr r inte organiserad brottslighet.

*trd lst*

// Mod
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in