• 3
  • 4
2009-12-29, 01:27
Medlem
CamCameos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mystice
Fan vilket bra tips! All cred till dig! (om det nu är ditt tips från början osv men om inte, cred för att du postade det här) Man får tacka för det, även om jag personligen administrerar mitt pv på ännu allvarligare sätt...

Ta en PET-flaska. Klipp bort botten. Gör ett hål för luftflöde en bit upp. Sätt folie runt botten. Täta med tejp. Droppa ner MDPV via flaskhalsen med lång tesked. Ha en kork med ett hål i som du skruvar på efter du laddat pipan (för bättre sug). Rök hur mycket du vill i en hit. Enda sättet att röka MDPV

@ Geba: Gillar ditt sätt med faktiskt, men testa mitt också!
Senast redigerad av CamCameo 2009-12-29 kl. 01:34.
Citera
2009-12-29, 16:41
Medlem
Threadstones avatar
Ska jag vara helt ärlig så gillar jag inte dessa metoder särskillt mycket. Anledningen är att jag är ganska säker på att PV't är väldigt instabilt i dess gas form och vill kondenseras extremt fort. Det gör att vad jag har märkt när man röker på era två sätt, att den röken som man andas in direkt har blivit flytande PV (alltså PV mixat med saliv) och knappt något PV når lungorna.

De gånger jag gjort enligt den här metoden så har det blivit som att köra en extrem dos oralt pv, med illamående och diverse andra obehag.

Kör man däremot "chase the dragon" över folien utan sugrör, eller eventuellt ett jätte kort sugrör. då får man i sig en mer "aktiv" pv rök, som inte kondenseras i munnen/halsen.

Detta är mina uppfattning, kan diskuteras
Citera
2009-12-29, 18:14
Medlem
CamCameos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Threadstone
Ska jag vara helt ärlig så gillar jag inte dessa metoder särskillt mycket. Anledningen är att jag är ganska säker på att PV't är väldigt instabilt i dess gas form och vill kondenseras extremt fort. Det gör att vad jag har märkt när man röker på era två sätt, att den röken som man andas in direkt har blivit flytande PV (alltså PV mixat med saliv) och knappt något PV når lungorna.

De gånger jag gjort enligt den här metoden så har det blivit som att köra en extrem dos oralt pv, med illamående och diverse andra obehag.

Kör man däremot "chase the dragon" över folien utan sugrör, eller eventuellt ett jätte kort sugrör. då får man i sig en mer "aktiv" pv rök, som inte kondenseras i munnen/halsen.

Detta är mina uppfattning, kan diskuteras

Jag håller med till viss del, därav tekniken med en kork med hål i, för att kunna inhalera stadigt medans man eldar på.
Dessa knep är egentligen också bara nödvändiga när lite större doser ska rökas, så att inget går förlorat
Citera
2012-05-29, 05:31
Medlem
dummflummskumms avatar
Hej
Jag undrar hur mycket stryk min kropp har fått av mdpvt?
har rökt i stort sett varje dag sen den 18 september 2011 och det enda negativa är att jag har blivit så hemskt smal på två månader gick jag ner 20 kg och visst jag blev väl glad men är inte nöjd, har dessutom blivit mer nojjig och misstänksam, med andra ord pv skadad,... jag slutade med att ta IV för ca 5 å rsen och därför röker jag
det har blivit lite av en del i min vardag, ruset gör mig varm i hela kroppen,... kan sitta nätter och bara röka jag jagar draken hela tide,
n det har kommit att bli ett av kännetecknena på mig i stan, men inget jag bryr mig om utan fortsätter det jag blivit elit på,
gate upp o gate ner,.. hele tin när jag röker får jag ett rus som påminner lite om horset och drar jag en näsa blir jag rikspundig det negativa med skiten är att man behöver ofantligt mycket pulver när man röker så mycket som jag gör så det blir ju en dyr historia som är ganska tragisk,.. jag behöver hjälp jag kan verkligen inte sluta med skiten,.. känns som jag försvinner allt mer i ett missbruk som inte går att kontrollera,.. jag har försöktsluta tro mig, jag har svårt att hantera den hemska ångesten man får när man inte rökt på en hel dag jag blir helt förstörd och under såna omständigheter så blir jag otroligt svag speciellt för erbjudanden man inte kan avstå,.. jag är sjuk,.. hjälp oj blev lite emotionell ber om ursäkt kamrater mvh cartucha
Citera
2012-05-30, 14:54
Medlem
lilZer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hochas
Hur mycket måste du ta för att överdosera när du röker MDPV, TS? Nasalt (eller det kanske var oralt?) har ju folk tagit en bra bit över 100 mg.
Ja, i så fall är det orena grejor eller fet tolerans för när jag var daglig missbrukare iv körde jag en gång i mig 100 på en gång - Mina vener blev helt vita (tomma på blod) och min nuvarande flickvän fick massera ut blod på mig i ~8 timmar, jag själv har en minneslucka på ca 5-6 timmar och "drömmar" om vad som hänt, men som ej hänt.. Så ja, folk kanske har tagit 100, men det är då fan inte att rekommendera
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in