Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-01-17, 23:37
Bannlyst
När jag var i Amsterdam tänkte jag för äventyrs skull äta på en hamburgerrestaurang. Jag ångrade mig snabbt när jag såg att merparten personalen bestod av diverse negrer och mulatter som såg nerknarkade ut.
2009-01-18, 01:16
Medlem
oh_shits avatar
Det verkar som att det blir enklare och enklare att skylla på sin religion. Som att en religion är en skäl till att se förjävlig ut.
Det är sånna här saker som är det värsta med lagen om religionsfrihet.

Omvisitaion rakning, framåt!
2009-01-18, 05:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Han ska inte ha en enda jävla krona! Han kan få en spark i röven så att han hamnar vid en Mcdonalds nere i mellanöstern istället. Där kan han stå med sitt religösa skitskägg och flippa burgare om han vill. Jag vill inte köpa en burgare av en svartmuskig skäggterrorist.
Jag tycker kombinationen restaurang och skägg är det minsta problemet med att ha en musse anställd. Tänk på deras toalettvanor...
2009-01-18, 12:15
Medlem
Tobiaslindgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vikingapung
Förmodligen sikh från Indien.

I England har jag nämligen på McDonalds sett anställda killar med skägg och turban.

Iof så kan kanske inga hårstrån ramla ner från turbanen ner i burgaren. Men från skägget.

Var det inte någon sikh på Skärholmens gymnasium eller något som blev tillåten att bära kniv i skolan bara för att sikhiska män ska bära kniv? Var väl sex-sju år sen.

Det där kan väl inte stämma? Det är ju ett brott mot gatuvapen-lagen!
2009-01-18, 15:26
Medlem
Pyramids avatar
När ska folk lära sig att man faktiskt måste anpassa sig en del efter sitt yrke.. Det går liksom inte att se ut hur som helst och välja vilket yrke man vill..
Detta gäller ju även "svenskar".. Vill han ha sin idiotiska religion eller vill han ha ett etablerat liv i Sverige? bara att välja liksom..
2009-01-18, 15:34
Medlem
trickydicks avatar
Var det inte en mussla som inte fick jobba på donken därför att hucklet måste täcka armarna, och det stred mot livsmedelslagstiftningen.. Finns en tråd här för några månader sedan…
2009-01-18, 16:04
Medlem
Leif Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tord_Ywel
Kunde han inte bara kört med ett sånt där hårnät för skägg så skulle det varit löst.

Ja,eller lösskägg. Bara at hänga in i klädskåpet när man kommer på morgonen och häkta på det igen sedan när man ska hem till tältet.
2009-01-18, 18:23
Medlem
Zog Ruless avatar
Kör vidare i den stora DO-tråden, låser den här.//mod.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in