Citat:
Ursprungligen postat av
system
I början: vem skrek, och varför?
Slutet: ja, vad var slutet? Jag såg inget egentligt slut.
Bra att du hade ok ljud.
De svarta pauserna = skapade dramatik. Kanske för tätt med dessa eller att de var för långa. Men det var för många svarta rutor totalt.
Men bra jobbat!
Tack för din feedback!
I början: Den som skrek var ett av offren. Hon skrek av rädsla när hon insåg att hon inte kunde fly från mördaren.
Slutet: Jag ville lämna slutet öppet för tolkning, men jag förstår att det kanske blev lite för otydligt. Filmen kan nästan uppfattas som en mardröm eller en seriemördares runkfantasi, vilket inte var vår avsikt. Ursprungligen tänkte vi att alla offer skulle gestalta klichéer från slasher-filmer. Men när vi skulle casta hade vi stora problem att hitta skådespelare. Kort sagt, nästan inga skådespelerskor ville medverka. Därför spelar Sara J fyra olika roller i filmen.
Ljudet: Kul att du uppmärksammade ljudet! Det var en viktig del av filmen för att bygga stämning.
De svarta pauserna: Bra synpunkt! Jag ville inkludera dem för att bryta upp handlingen. Den första versionen var 9 minuter lång, vilket var alldeles för långt för den här typen av film. Men jag kunde kanske ha försökt hitta en bättre balans för att undvika att pauserna blev för många eller för långa.