2009-01-29, 14:27
Citat:
Ursprungligen postat av thefisk
Ja, fast isåfall borde du väl vara helt uppriktig med din riktiga ålder också?
Ja det är klart, har inga som helst avsikter att ljuga om min ålder; det vore bara barnsligt. Men jag tror både du och jag är överens om att det inte alltid är så lyckat att börja skylta med sin unga ålder för en äldre tjej precis i början... det där snacket "dissar hon dig för åldern var hon inte värd att bli tillsammans med ändå" gäller i de absolut flesta fallen INTE första dejten.
Jag uppger naturligtvis min ålder nästa gång hon medvetet frågar om den
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasponny
Förbannat spännande, TS. Jag håller tummarna för att du båda ska få doppa och få kärlek.
Tänk på att det är ett privilegium att få avblomma en 27 årig intelligent iranska.
Jag måste erkänna att jag blev lite hård i byxan av ditt ursprungsinlägg.
Tänk på att det är ett privilegium att få avblomma en 27 årig intelligent iranska.
Jag måste erkänna att jag blev lite hård i byxan av ditt ursprungsinlägg.
Haha ja, man måste ju skriva inlevelsefullt om det ska ge någon rättvisande bild
Citat:
Ursprungligen postat av milton76
Min gode herreman Herr TS, i dom lugnaste vatten simmar fanimig dom fulaste fiskarna!! När jag pluggade hade jag en iransk tjej i klassen, hon och jag blev riktigt bra polare.
Hon var också försiktig i början men efter ett tag, ju längre vi hade umgåtts började hon slappna av lite.
Våra samtal blev mer och mer avslöjande, hon frågade mycket om förhållanden och så, hur långt jag kunde gå på första dejten, hur länge jag väntade med sex om jag var riktigt intresserad av killen osv ..
Jag berättade, tänkte inte mer på det, ville heller inte pumpa henne då jag trodde att ja .. hon sparade sig och så.
När hon sen behövde lätta sitt hjärta som kom allt. Och då menar jag ALLT!! Tror fan att jag rodnade.
Hon var väldigt försynt i början av dejtandet men när hon kände sig bekväm så var hon väsrta vilden. Berättade vad hon gillade och frågade försiktigt om det var fel och perverst ..
Hon kände att jag var säker att ventilera hos eftersom hon kunde lita på att det aldrig skulle komma föräldrarnas vetskap. Killen i fråga (jag visste inte då att hon ens träffade nån) hade fått kämpa för hennes gunst och eftersom han gjorde det så insåg hon att det inte bara handlade om att komma innanför för hans del ... jag tror att dom fortfarande är tillsammans, vi tappade kontakten efter plugget.
OnT: vaffan är ålder mer än en siffra?! Kör på!!
Hon var också försiktig i början men efter ett tag, ju längre vi hade umgåtts började hon slappna av lite.
Våra samtal blev mer och mer avslöjande, hon frågade mycket om förhållanden och så, hur långt jag kunde gå på första dejten, hur länge jag väntade med sex om jag var riktigt intresserad av killen osv ..
Jag berättade, tänkte inte mer på det, ville heller inte pumpa henne då jag trodde att ja .. hon sparade sig och så.
När hon sen behövde lätta sitt hjärta som kom allt. Och då menar jag ALLT!! Tror fan att jag rodnade.
Hon var väldigt försynt i början av dejtandet men när hon kände sig bekväm så var hon väsrta vilden. Berättade vad hon gillade och frågade försiktigt om det var fel och perverst ..
Hon kände att jag var säker att ventilera hos eftersom hon kunde lita på att det aldrig skulle komma föräldrarnas vetskap. Killen i fråga (jag visste inte då att hon ens träffade nån) hade fått kämpa för hennes gunst och eftersom han gjorde det så insåg hon att det inte bara handlade om att komma innanför för hans del ... jag tror att dom fortfarande är tillsammans, vi tappade kontakten efter plugget.
OnT: vaffan är ålder mer än en siffra?! Kör på!!
Låter lovande, man får hoppas att det är en lika öppen person jag har att göra med. Det är härligt när man kan prata om allt. Inte för att just jag har någon vidare erfarenhet av detta men redan under första träffen med henne snackade vi ju ganska öppet och det kändes ljuvligt.
Citat:
Ursprungligen postat av therealdeal
TS jag fattar inte inte riktigt...du är orolig för att hon ska tycka du är för ung?? Hon gissade ju på 23...liksom vad är problemet? Hon indikerar ju själv att du är flera år yngre än henne, hon är säkert förtjust i att du är yngre (extra lammkött för en gångs skull). Eftersom hon var den som var på dig tolkar jag det som att du är en ganska snäll kille o inte den tuffaste hippaste typen (du går på teknisk utbildning och av dina poster att döma ..) så hon har spottat dig som en bra kandidat... comprende? Dessa tjejer är ganska smarta, de har kul med vissa killar men seriösa med the snälla guys only...
Detta kan gå ganska bra, har själv tjejkompisar fr mellanöstern som fått det bra med svenska killar. Det är en win-win situation i många fall, så good luck.
Detta kan gå ganska bra, har själv tjejkompisar fr mellanöstern som fått det bra med svenska killar. Det är en win-win situation i många fall, så good luck.
Nja, lite orolig har man ju alltid rätt att vara för sådana saker i början. Nu däremot, när jag insett att hon insett åldersskillnaden och hon trots detta brutit upp med den andra killen hon träffade antagligen för att fokusera på mig, känns det säkrare. Vi har inte setts sedan första träffen i fredags förra veckan men pratat en hel del med varandra på telefon. Det ska bli intressant imorgon kväll