Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-24, 21:24
  #157
Medlem
På det hela taget en jämn match där oavgjort kanske hade varit det mest idealiska resultatet. Rådbjer var ju rätt jämn i sina bedömningar och tog inte för mycket. Uselt enligt regelboken och det var väl hans standard för dagen. Den sista situationen tar han för en interference först, men sen kommer någon linjedomare och det blir en til utvisning. Därefter kommer vattenflaskan in vilket tydligen ska vara en utvisning. Vi råkade ut mot det i en bortamatch i Skellefteå och tappade två poäng. Känns som rättvisa, men jag förstår brynäsarna. Dock är självklart inte Rådbjer någon som förfördelar Djurgården och jag har tidigare skrivit här att jag sammanställt poängsnitt för domare när Djurgården spelar och där var Lärking och Rådbjer sämst tillsammans med någon annan. Intressant med tanke på att dessa herrar är gnagare, inte sant? Jag skulle göra mycket för att slippa stockholmsdomarna, men det blir rätt få domare som skulle kunna dömma oss då.
2009-01-24, 21:32
  #158
Medlem
GALLOWAY19s avatar
Femte raka idag, underbart
2009-01-24, 21:33
  #159
Medlem
6e raka på måndag mot plastcluben! vilka kommer?
2009-01-24, 21:38
  #160
Medlem
GALLOWAY19s avatar
Skönt att Rådbjer den lilla gnagarjäveln dömde för oss!
2009-01-24, 23:24
  #161
Medlem
ElBorbas avatar
Grattis Djurgarden

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback