Flashback bygger pepparkakshus!
2009-01-27, 21:16
Medlem
Corrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Vakna, det är en ny match. Vi fick ett helt korrekt mål bortdömt nere hos er senast men inte sitter jag här och gnäller om det för det.

Inte jag heller...tills nån annan gnäller över dagens domaren som på sin höjd missar nån utvisning kontra två mål som gett oss vinst istället för förlust...så...ja, mm
2009-01-27, 21:17
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corran
Inte jag heller...tills nån annan gnäller över dagens domaren som på sin höjd missar nån utvisning kontra två mål som gett oss vinst istället för förlust...så...ja, mm

Du säger att du inte gör det och sen tar du upp det senare i ditt inlägg, way to go.
2009-01-27, 21:20
Medlem
Corrans avatar
haha, men ge dig. Förra gången var det en totalskandal. Denna var en helt vanlig domarinsats i en match ni t.om. vann
2009-01-27, 21:20
Medlem
grymt grymt schööööön vinst Nu får man mobbas på jobbet i morgon oxå
2009-01-27, 21:22
Medlem
KenZus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirk666
grymt grymt schööööön vinst Nu får man mobbas på jobbet i morgon oxå
Verkligen.. Riktigt gött att bo i Gbg nu
2009-01-27, 21:23
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corran
haha, men ge dig. Förra gången var det en totalskandal. Denna var en helt vanlig domarinsats i en match ni t.om. vann

Har jag påstått något annat än att det var fel i den matchen?

Ditt resonemang att en domare får göra missar som är/kan bli matchavgörande för att en annan domare i en helt annan match gjorde en felaktig och en tveksam bedömning är ju skrattretande.

Sen att du gör ännu ett inlägg om något som du inte tar upp enligt dig själv är lite komiskt med.
2009-01-27, 21:25
Medlem
ElBorbas avatar
Var det en bra match?
2009-01-27, 21:33
Medlem
SweTechs avatar
Härligt med tre poäng och en riktigt bra bortamatch.

Säcken gnällde på domaren men jag tycker Kuben la en jämn nivå och höll den hela vägen ut. Renberg gnällde på att Färjestad pluggade igen mittzon och att det gjorde så SAIK fick dumpa pucken djupt.. Grattis Einstein..

Skönt som fan att Frölunda blev utan poäng igen..
2009-01-27, 21:37
Medlem
Partons avatar
Matchen mellan Skellefteå och Färjestad var den tråkigaste och mest tragiska hockeymatch jag någonsin ha sett, jag kan då fan inte komma på något undantag. 10 skott på två perioder och spelare som försöker spela hockey stillastående, det säger sig självt att det inte funkar.

Jag är så jävla förbannad både på tränarduon och spelarna i Skellefteå nu att jag funderar på att slå sönder hela lägenheten. Fyfan, Skellefteå borde ge pengarna tillbaka till de som besökte arenan idag. På hockey går man för att bli underhållen, idag var det mer intressant att titta på killen vid sargen som skötte kamerorna i målen med sin lilla joystick.

Nollade på hemmaplan. Det är fan så att man mår illa.
2009-01-27, 21:40
Medlem
Corrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Har jag påstått något annat än att det var fel i den matchen?

Ditt resonemang att en domare får göra missar som är/kan bli matchavgörande för att en annan domare i en helt annan match gjorde en felaktig och en tveksam bedömning är ju skrattretande.

Sen att du gör ännu ett inlägg om något som du inte tar upp enligt dig själv är lite komiskt med.

Men snälla, de sa jag inte. Bara att de kanske iinte direkt va läge att klaga på domaren. Specielt när han inte ens gjorde en dålig match...hahaha

Sa att jag inte tog upp de...."tills". Läs va jag skriver kanske..?
2009-01-27, 21:58
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parton
Matchen mellan Skellefteå och Färjestad var den tråkigaste och mest tragiska hockeymatch jag någonsin ha sett, jag kan då fan inte komma på något undantag. 10 skott på två perioder och spelare som försöker spela hockey stillastående, det säger sig självt att det inte funkar.

Jag är så jävla förbannad både på tränarduon och spelarna i Skellefteå nu att jag funderar på att slå sönder hela lägenheten. Fyfan, Skellefteå borde ge pengarna tillbaka till de som besökte arenan idag. På hockey går man för att bli underhållen, idag var det mer intressant att titta på killen vid sargen som skötte kamerorna i målen med sin lilla joystick.

Nollade på hemmaplan. Det är fan så att man mår illa.

Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Härligt med tre poäng och en riktigt bra bortamatch.

Säcken gnällde på domaren men jag tycker Kuben la en jämn nivå och höll den hela vägen ut. Renberg gnällde på att Färjestad pluggade igen mittzon och att det gjorde så SAIK fick dumpa pucken djupt.. Grattis Einstein..

Skönt som fan att Frölunda blev utan poäng igen..

Hockey är en fascinerande sport.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in