Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-11-03, 00:04
  #13
Medlem
Placeholders avatar
Inredarna är ju totalt värdelösa, följer det bara för snickarens grymma skämt.

Problemet med inredarna är att de försöker konstla till den aldeles för mycket, design utan funktion är alltid fult.
Citera
2009-11-13, 22:09
  #14
Medlem
Instämmer med några av de föregående talarna. Dom skapar _helt_ själlösa rum. Kan tänka mig att TV3s program, liksom Roomservice, har vissa sponsorer och att man anpassar sig därefter. Anledningen att man inte sett en tapet i roomservice på 10 säsonger är att dom är sponsrade av Alcro (tror jag att det är). Det drar ju självklart ned på möjligheterna.

Men att Simon och Tomas är helt hopplösa som inredare tror jag att ganska många kan se. Själlöst, funktionslöst, historielöst och fult, fult, fult. Vem tyckte egentligen att det var en bra idé att ta in en brittisk inredare? Brittisk inredning är väl ungefär på samma nivå som brittisk tandhygien.
Citera
2009-11-23, 20:14
  #15
Medlem
ungtkaffes avatar
Vet någon vad låten heter som spelas i introt?
Citera
2009-11-23, 20:56
  #16
Medlem
har sett några program nu, de verkar gilla starka färger tycker jag. skulle nog få ont i huvudet av att bo permanent i ett av deras designhem även om det kan se lite småcoolt ut för stunden
Citera
2009-11-23, 21:12
  #17
Avstängd
Manhattans avatar
Simon och Thomas har ingen vidare smak. Mest effektsökeri.
Citera
2010-02-15, 20:22
  #18
Medlem
Aimberts avatar
Vilken adress är de på idag? Verkar vara en jävligt dyr lägenhet. Eller? Beror ju jävligt mycket på var den ligger..
__________________
Senast redigerad av Aimbert 2010-02-15 kl. 20:38.
Citera
2010-03-10, 18:40
  #19
Medlem
Herr Lindholms avatar
Såg någon trailer när de skall ta sig an något hem som mer såg ut som en inredningsaffär, typ. Jag kan inte säga att jag tilltalades av det. Men å andra sidan fann jag det inte frånstötande. I inredningen så fanns det faktiskt en konsekvens och en symmetri som faktiskt var rogivande. Inredningen hade en värdighet, till skillnad från SoT som bölade runt utomhus med hemmagjord avspärrningstejp.

Rätta mig om jag har fel, men blev inte de dissade i QX för nåpgot nummer sedan?
Citera
2011-02-08, 14:41
  #20
Medlem
When6Loves9s avatar
Det roligaste av allt är att man måste uttala hans namn SAJMON.
Säger du tex SIMON som namnet uttalas i sverige blir han skitsur.
Gjorde det en gång då skrek han my name is not simon! my name is sajmon
Citera
2011-02-28, 16:10
  #21
Medlem
Simon & Thomas är bland det värsta skitprogram jag har sett. Två "fjollor" som våldför sig på vartenda rum. De saknar all känsla för vad som passar in eller passar till olika människor. De kör sitt race och tycker dom är såå coooola. Värst misshandlade de rummet med kakelugn och ett gammalt vackert trägolv som de täckte med nån jävla plastmatta. Jag förstår inte vad de är för idioter som låter de fortsätta på bästa sändningstid. Seriöst! Man måste inte tycka att dom är så himla duktiga för att dom är så 2011. Det suger!! Men jag har kanske missat poängen som flera antydde; att det handlar om deras bögrelation eller också är jag för gammal för att förstå underhållningsvärdet i detta fjolliga skitprogram. Jag hatar inte bögar men tycker att Simon & Thomas tar för stor plats i teverutan. Det här programmet är verkligen ett mycket bra exempel på riktigt dålig kvalité.
Citera
2011-08-04, 23:17
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farrokh
Simon & Thomas är bland det värsta skitprogram jag har sett. Två "fjollor" som våldför sig på vartenda rum. De saknar all känsla för vad som passar in eller passar till olika människor. De kör sitt race och tycker dom är såå coooola. Värst misshandlade de rummet med kakelugn och ett gammalt vackert trägolv som de täckte med nån jävla plastmatta. Jag förstår inte vad de är för idioter som låter de fortsätta på bästa sändningstid. Seriöst! Man måste inte tycka att dom är så himla duktiga för att dom är så 2011. Det suger!! Men jag har kanske missat poängen som flera antydde; att det handlar om deras bögrelation eller också är jag för gammal för att förstå underhållningsvärdet i detta fjolliga skitprogram. Jag hatar inte bögar men tycker att Simon & Thomas tar för stor plats i teverutan. Det här programmet är verkligen ett mycket bra exempel på riktigt dålig kvalité.


Det du säjer knyter ihop säcken om vad jag tycker om dessa två smygbögar, men inte nog med det nu ska dom göra tv tittanded i Staterna lite sämre med en ny show jag sprang på när jag kollade fter nya serier som börjar snart.

Synd att dessa två ska avspegla vad en svensk är i någon skitshow.

http://www.tvrage.com/Home_Takeover_...imon_And_Tomas
Citera
2024-01-09, 10:35
  #23
Medlem
Simon och Thomas är inte längre ett par... Detta var det enda homosexuella paret i svensk TV någonsin.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback