• 3
  • 4
2009-02-02, 18:29
Medlem
kolagodiss avatar
Nu är detta lite Of topic, men eftersom många sagt att deras flickvänner är kalla osv tänkte jag säga vad jag tror.

Jag tror att många tjejer är kalla för att det innan varit tjejerna som ska hönsa, men nu vill de flesta brudar visa att de är självständiga och klarar sig själva. Tjejer vill vara oberoende helt enkelt. Jag tror att många tjejer faktiskt är rätt oberoende.

Jag är själv tjej, & mot de allra flesta är jag inte den som hör av mig, frågar om man ska hitta på saker osv. Men det betyder inte att jag inte bryr mig. Om det går "för lång tid" vilket är rätt lång tid, hör jag dock av mig.

Till min pojkvän hör jag av mig ofta ifs, men inte lika ofta som honom (tror jag) men till vänner och familj känner jag inget större behov, men ändå undrar jag varför folk inte hör av sig på några dagar, ibland upp till en vecka. (nu generaliserar jag såklart)

Vad tror ni, försöker tjejer vara mer oberoende av andra nu för tiden?
Citera
2009-02-02, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad Fer It
Det hade inte avskräckt mig att bli kallad typ älskling eller sötnos osv, men att bli kallad "mitt socker" hade fått mina varningsklockor att ringa. Herrejesus vad fjortis det låter.

Hur länge har ni varit tillsammans? Kanske står men har inte hittat det.
Kan vara att "din partner" fortfarande "känner sig för" i förhållandet, medans du verkar vara mera pang på.

mitt socker var ett exempel bara, det är inte något jag använt. vi har vart tillsammans ca 3 månader
Citera
2009-02-02, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kolagodis
Nu är detta lite Of topic, men eftersom många sagt att deras flickvänner är kalla osv tänkte jag säga vad jag tror.

Jag tror att många tjejer är kalla för att det innan varit tjejerna som ska hönsa, men nu vill de flesta brudar visa att de är självständiga och klarar sig själva. Tjejer vill vara oberoende helt enkelt. Jag tror att många tjejer faktiskt är rätt oberoende.

Jag är själv tjej, & mot de allra flesta är jag inte den som hör av mig, frågar om man ska hitta på saker osv. Men det betyder inte att jag inte bryr mig. Om det går "för lång tid" vilket är rätt lång tid, hör jag dock av mig.

Till min pojkvän hör jag av mig ofta ifs, men inte lika ofta som honom (tror jag) men till vänner och familj känner jag inget större behov, men ändå undrar jag varför folk inte hör av sig på några dagar, ibland upp till en vecka. (nu generaliserar jag såklart)

Vad tror ni, försöker tjejer vara mer oberoende av andra nu för tiden?

Tror inte din kille mår psykiskt bra fall du inte hör av dig ofta till han :/, vet själv hur det är och ha en tjej som är ungefär som dig.
Citera
2009-02-02, 23:23
Medlem
Wääh. Känner igen TS. Sjukt jobbigt att gå och vänta, man känner sig som en idiot när man skickat iväg ett "gulligt" sms eller liknande och inte får ett skit tillbaka.

Hände mig nyligen.
Citera
2009-02-03, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raksol
Wääh. Känner igen TS. Sjukt jobbigt att gå och vänta, man känner sig som en idiot när man skickat iväg ett "gulligt" sms eller liknande och inte får ett skit tillbaka.

Hände mig nyligen.

MM! Det ärr konstigt tycker jag. För min partner är gullig väl när vi umgås men inte det minsta om vi snackar i tele och får aldrig sms (i så fall oseriösa sådanna) och på msn är det inget att tala om heller... bara en vanlig konversation med vem som helst ungefär. Helt känslolöst!
Citera
2009-02-03, 02:43
Medlem
förutom några små detaljer så beskriver du hur jag beter mig för tillfället. och jag vet inte varför jag gör det. jag vill inte vara sån...

orkar inte läsa hela tråden. men har du pratat med honom om det?
jag tänkte inte på det innan hon sa det till mig..
Senast redigerad av BunnY__ 2009-02-03 kl. 02:46.
Citera
2009-02-04, 11:04
Medlem
chilla

Alltså, jag tyckte den här tråden var jävligt bra tills man listat ut att bruden som startat den säkerligen inte är äldre än 18 och vart tillsammans med killen i en vecka... Kan dock inte styrka åldern, fast hennes tidigare inlägg klart styrker det andra påståendet.

Om ni vart tillsammans i en vecka så skulle jag fan va jävligt skraj om jag var han, en vecka och du tycker att han inte är inne så mycket på "gulligull"???
Om det visar sig att jag har fel i min spekulation, sorry!
Om inte, CHILLA!
Citera
2009-02-04, 11:11
Medlem
Chavalos avatar
Jag har lagt märke till att om man hela tiden kräver mycket uppmärksamhet, så blir man ledsen och det börjar tära på förhållandet för båda parter. Han blir irrad för att du hela tiden tjatar på att du inte får några komplimanger, och du blir ledsen varje timme som går förbi då du ej får någon.

Sluta kräv så mycket så blir du gladare när du får det!
Citera
2009-02-04, 18:01
Medlem
superlassetrues avatar
Du ska inte göra nånting - inte skicka några gulliga sms, absolut inte kalla henne "mitt socker", gör INGET.

Vet att det är jobbigt, men låt henne höra av sig när hon har lust. Om du tränger på hårdare kommer du skrämma bort henne. Ledsen, men så är det.
Citera
2009-02-10, 20:46
Medlem
..
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem