• 1
  • 2
2009-02-01, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4283
Jo, :d. Men han fick ju svar, så han kan ju komma tillbaka om ett år.

1 månad kvar(A)
2009-02-01, 10:52
Medlem
4283s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troci
1 månad kvar(A)
Samma regler som att köpa ut på systemet - man får helt enkelt inte även om det är en timme kvar.
2009-02-01, 11:21
Medlem
litlamins avatar
Men vad är det med folk och sånthär jävla surande?
Sjung ut istället och tala om vad som är fel, så slipper ni ignorera varandra en hel dag. Suck.

Till problemet; Ta som sagt upp det innan nästa gång. Hurvida hon har ignorerat dig eller inte vet ju inte jag - men känner du dig "utanför" så ta upp det. Klarar inte tjejen av att umgås med två personer samtidigt får hon väl berätta det så kan du avgöra om du ska vara med eller inte nästa gång.

Pumpa och dumpa? 17? Inte 14?
2009-02-01, 11:26
Medlem
GOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4283
Samma regler som att köpa ut på systemet - man får helt enkelt inte även om det är en timme kvar.
Han har ju faktiskt fuskat med sin ålder sedan 2007 ...oj oj oj..dessa barn. Vad ska man göra med dem? Smiska dem kanske?

Ta och berätta för flickvännen hur du kände dig när hennes kompis var med(utan att låta grinig).

Om hon inte förstår så ta med henne när du och din bästa vän ska lira typ tv-spel eller nåt annat som gör henne marginaliserad, så ska du se att hon får mer förståelse för hur du kände dig.

Funkar inte det kanske ni ska ta en paus? Vad vet jag? Jag har bara hört din version.

Nästa gång hon har en kompis med sig så fejka magsjuka eller intala dig själv att din flickvän faktiskt är värd att få ha sin kompis med sig på era dejter samt sudda bort din sura min och koppla på charmen.
Det kanske lönar sig i längden.
2009-02-01, 13:19
Medlem
Bud Fluds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troci
1 månad kvar(A)
Men för i helvete! Är folk så jävla msn-skadade att de använder msn-kortkommandon ÖVERALLT där de skriver text?! Tror ni att det kommer ploppa upp en jävla smiley eller förutsätter ni att det är allmänt accepterat och tror att alla är lika msn-skadade som ni?!

Tvi!
2009-02-01, 13:21
Medlem
csts avatar
TS minderårig.

Tråd låst!

/mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto