Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-15, 10:28
  #2161
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Ja kanske inte så konstigt… att gå från ”han vill helst vara anonym, använder knappt sociala medier” till att hon lägger ut bilder varje dag o skriver om honom o pratar om honom i intervjuer…

Dom verkade ju ha träffats i några månader innan iaf utan att gå ut med det o då funkade det ju uppenbarligen…

Finns säkert många anledningar till att det inte funkar iofs…
Men vad förväntar han sig av en D-kändis som är så desperat efter uppmärksamhet att hon fläker ut hela sitt liv för några ad-links?
Skulle inte deras hundar "ha barn" tillsammans föresten?
Citera
2024-04-17, 23:27
  #2162
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porros
Sonen William håller ger nog sin mamma grått hår och magsår. Allt från misshandel, narkotika (kokain) , våldsamt motstånd och vidrigt beteende mot sin flickvän. B1139-22/Sthlms tingarätt
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Har du FUP o lägga upp?

Intressant. Finns det mer info?
I juli förra året hyllade Hannah William för hans "varma ömma hjärta" och kallade honom för "den vackraste av själar".
https://www.instagram.com/hannahgraa...sv&img_index=1
Citera
2024-04-19, 19:38
  #2163
Medlem
Kan det vara så att Sasa eller vad han nu heter, dragit över Hannah...
Och därför är det slut.....
Citera
2024-04-19, 23:04
  #2164
Medlem
klengass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raubtier666
Kan det vara så att Sasa eller vad han nu heter, dragit över Hannah...
Och därför är det slut.....
Vem påstår att det är slut?
Citera
2024-04-20, 08:36
  #2165
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raubtier666
Kan det vara så att Sasa eller vad han nu heter, dragit över Hannah...
Och därför är det slut.....

Det är inte slut?
Citera
2024-04-21, 10:38
  #2166
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melkersson500
Verkar redan ha tagit slut. Sasa har tagit bort samtliga bilder på Magda.

Här...

Är de ffa ihop?
Citera
2024-04-25, 13:24
  #2167
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raubtier666
Här...

Är de ffa ihop?
Han är ju aldrig med på bilder längre. I början så pumpade hon ut deras fantastiska kärlekshistoria överallt så hon nästan sprack.
Han kanske tröttnade men att de fortfarande är "vänner" precis som hon var med romen.
Citera
2024-05-03, 22:22
  #2168
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av somersville
Han är ju aldrig med på bilder längre. I början så pumpade hon ut deras fantastiska kärlekshistoria överallt så hon nästan sprack.
Han kanske tröttnade men att de fortfarande är "vänner" precis som hon var med romen.
Tror det hände något när Sasas barn var med i fjällen. Maggan kan vara extremt elak och plump så då ruttnade säkert Sasa.
Citera
2024-05-04, 02:32
  #2169
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MmeDupin
Tror det hände något när Sasas barn var med i fjällen. Maggan kan vara extremt elak och plump så då ruttnade säkert Sasa.
Jag tror också något hände på den resan.

Jag lider lite med henne. Den där arga bitska jargongen hon har ofta numera känns lite som en fasad.

Apropå hennes läppveck som hon nämner i ett inlägg, så verkar hon inte veta att filler aldrig helt försvinner ur ansiktet. Den migrerar och plattas ut lite okontrollerat. Vilket säkerligen är vad som hänt i hennes och många många andras fall. Det sagt så stör det inte mig i just hennes ansikte. Tycker hon ser fin ut trots vecket.
Citera
2024-05-04, 05:56
  #2170
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solinvictus86
Jag tror också något hände på den resan.

Jag lider lite med henne. Den där arga bitska jargongen hon har ofta numera känns lite som en fasad.

Apropå hennes läppveck som hon nämner i ett inlägg, så verkar hon inte veta att filler aldrig helt försvinner ur ansiktet. Den migrerar och plattas ut lite okontrollerat. Vilket säkerligen är vad som hänt i hennes och många många andras fall. Det sagt så stör det inte mig i just hennes ansikte. Tycker hon ser fin ut trots vecket.


Vad jag förstått har maggan inte filler, man har överfört fett från kroppen till ansiktet för att fylla ut. Var en hel video om det där allmänheten kunde följa resultaten.
Citera
2024-05-04, 12:28
  #2171
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raubtier666
Här...

Är de ffa ihop?



Nu har MG gått ut och bekräftat att det är slut. Tragiskt att hon drog in ytterligare en man i sina barns liv.
Citera
2024-05-04, 16:41
  #2172
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jantelovzzz
Vad jag förstått har maggan inte filler, man har överfört fett från kroppen till ansiktet för att fylla ut. Var en hel video om det där allmänheten kunde följa resultaten.
Ja det gjorde hon, hon lade in fett I ansiktet. Jag refererade dock till hennes inlägg där hon berättar att hon använt fillers I läpparna för flera år sedan. Fillers försvinner aldrig helt vet man numera, den migrerar okontrollerat och kan skapa just sådana där veck kring munnen över tid.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback