• 7
  • 8
2009-02-04, 00:12
Medlem
Exaktes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harikirii
Lavemang används bland annat för att behandla förstoppning och för att skölja tarmsystemet inför olika diagnostiska undersökningar som exempelvis endoskopi och bukröntgen. -Wikipedia

Har du inte sett nunnan och prästen?

Ja, men du ÄTER väl inte lavemang för det?
2009-02-04, 00:44
Medlem
pontusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harikirii
Lavemang används bland annat för att behandla förstoppning och för att skölja tarmsystemet inför olika diagnostiska undersökningar som exempelvis endoskopi och bukröntgen. -Wikipedia

Har du inte sett nunnan och prästen?

Haha, jag ser gärna att du filmar när du går in till apoteket och ber om att få köpa en rejäl dos lavemang!
2009-02-04, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Späk
Är det verkligen läge att ge henne någon present nu? Hon kanske känner sig fångad eller pressad?

Ge henne lite lebensraum för fan!

Klockrent. En diskussion kring Lebensraum är mycket viktigt när man dejtar tyskar. Om du upplever att hon kränker ditt Lebensraum kan du använda liknelsen att du känner dig lite som Polen.
2009-02-04, 02:43
Medlem
ayanamiis avatar
Kommer hon från Ruhrområdet rekommenderar jag lite hederligt svenskt stål ! Tyskar älskar industrier, kol och tåg och liknande industriella inrättningar.
2009-02-04, 06:47
Medlem
Impulse202s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Certifierad
En hammare.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Citat:
Ursprungligen postat av Shrink in spe
Knäckebröd
Gravad lax
Kaviar
Hjortronsylt
Blodpudding
Pölsa
Spettekaka
Surströmming
...är väl rätt klassiska svenska saker att ta med till andra länder för att promota Sverige (att det sen går åt helvete är en annan femma ).
Du vet om att pölsa är danskt och inget Sverige kan ta på sig äran över?

---

Men gillar hon Sverige så mycket (har svårt att se varför), så ställ dig och laga mat till henne och bjud på typiska svenska middagar hela din vistelse där nere (hon får slippa laga mat + det är mat från ett land hon tycker bra om).

T.ex. Köttbullar, kåldolmar, spenat, bruna bönor... Ja det är bara att googla fram sådant du tror hon kommer tycka om som är gammal svensk husmanskost och ej kebab nere på hörnet.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Svenska_k%C3%B6ket
Senast redigerad av Impulse202 2009-02-04 kl. 07:16.
2009-02-04, 12:19
Medlem
KingPsychedelics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chamaemoros
Hejsan,
Jag ska snart till Tyskland och träffa en tjej som jag mötte i Sverige. Kommer sova hemma hos henne i fem nätter och funderar på att inskaffa något speciellt och vackert till henne. Tänkte köpa med mig lite svenskt lösgodis eftersom hon ÄLSKAR svenska saker och särskilt svenskt godis, men jag tycker inte det är tillräckligt. Jag vill ge henne något som får hennes hjärta att kulminera i varv. Har ni några riktigt bra rekommendationer? Det ska inköpas i Malmö eller online.
MVH

ge henne en handgranat, eller ett vapen, tyskarna behöver få kriga snart igen annars kommer dem implodera som nation,
2009-02-04, 12:19
Medlem
Jag vet! Mein kampf!
2009-02-04, 15:43
Medlem
csts avatar
Listtråd.

Tråd låst!

/mod
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera