2009-02-02, 19:38
Medlem
p0wnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anark89
JO men är det inte så att man plockar upp sin telefon, ringer till låt säga swedbank och ber om att få avsluta sitt konto (man spelar då bruden). Sen så rabblar man upp person numret. vissa påstår att det är så lätt.

Sen när swedbanksoperatören hör att det är en mansröst i telefonen och ett kvinnonamn(kontot hon "slagit upp") hon granskar så tror jag hon meddelar snuten... kör påt.

Dessutom, man kan inte bara stänga ett konto bara sådär. Krävs nog underskrifter och ett utdrag på resten av pengarna eller förflyttning av pengarna osv osv osv osv...
Senast redigerad av p0wni 2009-02-02 kl. 19:42.
2009-02-02, 19:39
Medlem
Anark89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamikaze_kid
Men det är inte så lätt. Vad vill du komma fram till?

Jag vill komma fram till hur fan man går till väga. Är det så svårt för dig att förstå, damn bara checka in rubriken
2009-02-02, 19:41
Medlem
GurkGmedveds avatar
Citat:
JO men är det inte så att man plockar upp sin telefon, ringer till låt säga swedbank och ber om att få avsluta sitt konto (man spelar då bruden). Sen så rabblar man upp person numret. vissa påstår att det är så lätt.

Jo det är visst så. Jag ringde själv för några veckor sen och avslutade mitt ena konto. Jag behövde uppge personnr och namn och adress men inte ngt mer. Man ska helst ha en giltlig förklaring^^
2009-02-02, 19:41
Medlem
Errogants avatar
Citat:
Men detta gör jag för jag vill se kvinnor undergivna

Genom att bevisa att du är en större idiot än kvinnan i fråga?
2009-02-02, 19:42
Medlem
Anark89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GurkGmedved
Jo det är visst så. Jag ringde själv för några veckor sen och avslutade mitt ena konto. Jag behövde uppge personnr och namn och adress men inte ngt mer. Man ska helst ha en giltlig förklaring^^

Jag är mästare på förklaring.

"Jo det är så att jag och min fästman ska flytta till Island under en längre tid och arbeta".
Simpel as ^^
2009-02-02, 19:44
Medlem
kamikaze_kids avatar
Citat:
Jag vill komma fram till hur fan man går till väga. Är det så svårt för dig att förstå, damn bara checka in rubriken

Du kan inte göra det, eller du ska inte kunna göra det iaf. Så att avsluta bankkonto kan du nog bara glömma.

Du kan ha tur och lyckas avsluta hennes abonnemang men då måste de sitta en riktig idiot i kundtjänst när du ringer. - Samtalen spelas även in och du gör dig skyldig till urkundsförfalskning.

Mitt tips är glöm bruden, lämna henne ifred och gå vidare.
2009-02-02, 19:46
Medlem
kamikaze_kids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GurkGmedved

Vad var det för bank? Vad jag vet så måste man skriva under när man avslutar konton, och i TS fall så kan de vara så att det finns pengar på kontot och då måste man ta ut det innan man avslutar, och det kan man inte göra hos någon bank via telefon.
2009-02-02, 19:48
Medlem
Snövits avatar
En galen stalker som verkligen verkar tillhöra begåvningsreserven har kommit till FB här kommer vi få mycket underhållning
2009-02-02, 19:51
Medlem
GurkGmedveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamikaze_kid
Vad var det för bank? Vad jag vet så måste man skriva under när man avslutar konton, och i TS fall så kan de vara så att det finns pengar på kontot och då måste man ta ut det innan man avslutar, och det kan man inte göra hos någon bank via telefon.

Bad de flytta över pengarna till ett annat konto, sparkonto.
2009-02-02, 19:51
Medlem
Anark89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
En galen stalker som verkligen verkar tillhöra begåvningsreserven har kommit till FB här kommer vi få mycket underhållning

Stalker när man kickat ut tjejen
Nej som en sann krigare säger jag "Vinn den sista striden eller låt dig besegras".
2009-02-02, 19:54
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Stalker när man kickat ut tjejen
Nej som en sann krigare säger jag "Vinn den sista striden eller låt dig besegras".

Ja du är en stalker när du vill förfölja henne genom att sabba konton m.m. Varför ska du göra det du kommer inte att må bättre av det. Du kommer fortfarande vara lika ledsen och känna dig lika sårad.
2009-02-02, 19:59
Medlem
GurkGmedveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Ja du är en stalker när du vill förfölja henne genom att sabba konton m.m. Varför ska du göra det du kommer inte att må bättre av det. Du kommer fortfarande vara lika ledsen och känna dig lika sårad.

Klart han kan må bättre av det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in