• 1
  • 2
2009-02-04, 20:09
Medlem
hyperon4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Jag blev jävligt överraskad. Trodde av nån anledning att det skulle dyka upp en riktigt rutten låt. Jag hade fel för det här lät jävligt bra, speciellt om man jämför med det mesta som dyker upp i den här forumdelen. Jag har inte så mycket att säga egentligen. Såg att en del skrev om avsaknaden av klimax men det tänkte jag inte ett dugg på.

Btw vad är det för bild?

Fortsätt i den här stilen

Tackar!..

Bilden ja..."snodde" den för nått år sen av en användare på DeviantArt. Bentolman heter han/hon.. Riktigt grym bild!! hade den liggande i en mapp så tänkte den passar bra kanske.
Citera
2009-02-04, 20:12
Medlem
hyperon4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr-clean
inte alls min typ av musik, men jag gillar den, skarpt. Den passade bra till tv spels spelande.

Tack!
Citera
2009-02-04, 20:19
Medlem
hyperon4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noetlovskij
Om jag vore mod skulle låsningar flyga hej-jävla-vilt i det här forumet

I övrigt var låten bra. Jag är inget fan av musiken men jag har definitivt hört sämre så du har nog en del att komma med.

Tur att du inte är mod då. hehe. tack!
Citera
2009-02-04, 20:27
Medlem
hyperon4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nomisss
Det här var bra grejjer! Skön rytm hela låten, dock efterlyses nåt klimax som andra har nämnt.
Hur länge har du hållt på med FL?

mm mjo.. får jobba på den biten.. tack iaf !!

Runt 6 år faktiskt om inte mer.. låter inte så kanske. Men det är blivit MASSOR med små "snuttar" som man aldrig gjort klart. väldigt lätt att lyssna sig "döv" på låtar så man tröttnar på dom.
Citera
2009-02-05, 09:41
Medlem
[Shinra Corp]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyperon4
MASSOR med små "snuttar" som man aldrig gjort klart. väldigt lätt att lyssna sig "döv" på låtar så man tröttnar på dom.

Har precis samma problem.

Bra låt förresten, även om det inte riktigt är min genre. Det lät bra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in