2025-02-17, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Min erfarenhet efter några 100 gram är att man måste ha under 30 mg i blodet för att bli skön på lyrica, alltså ingen drog man fyller på utan kör varannan dag eller ännu mer sällan beroende på doser. Kör 600 - 1200 mg och sen får du räkna på det lyricas halveringstid är 6 timmar så på ett dygn är du nere på 75 mg om du tar 600.

600
300
150
75
Okej tack för infon 🙏
Citera
2025-02-20, 16:26
Medlem
sibbanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anyaellerd
Reagerade på att du skrev att personen är lyckligt lottad. Det får mig att fundera på om jag också räknas som "lyckligt lottad".

Jag får utskrivet :
- 300 mg Venlafaxin/dag
- 150 mg Lyrica/2ggr/dag
- 15 mg Diazepam/dag/
- 10 mg Zopiklon/natt
- 50 mg Propavan/natt
- 100 mg Seroquel/natt.

Låter som motsatsen till lycklig om du frågar mig...
Citera
2025-02-21, 01:55
Medlem
inspulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvampDamp.
Hur vanligt är det att lyrica innehåller andra substanser än bara pregabalin?
mycket mycket ovanligt. Jag har gått på pissprover i flera år och har alltid tagit lyrica eftersom det går ut ur mitt piss på 2 dagar. och jag har aldrig pissat positivt på nåt annat. Har käkat alla möjliga och konstiga lyrica under åren.

Någon som har någon åsikt om dessa "sunrise pregabalin" 300/450mgs kapslarna? Dom kommer ju ifrån indien å jag tycker dom är helt ok, dock känns dom annorlunda om man jämför med typ pfizer.
Citera
2025-02-22, 17:21
Medlem
SvampDamp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inspulin
mycket mycket ovanligt. Jag har gått på pissprover i flera år och har alltid tagit lyrica eftersom det går ut ur mitt piss på 2 dagar. och jag har aldrig pissat positivt på nåt annat. Har käkat alla möjliga och konstiga lyrica under åren.

Någon som har någon åsikt om dessa "sunrise pregabalin" 300/450mgs kapslarna? Dom kommer ju ifrån indien å jag tycker dom är helt ok, dock känns dom annorlunda om man jämför med typ pfizer.
Tacksam för svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in