2009-02-09, 14:38
Citat:
Ursprungligen postat av hjärnprotes
Nu dröjer det nog inte länge innan hela den här tråden flyttas till humorsektionen... HAHAHAHAHAAHAHAHAA!!!! Dina två senaste inlägg tar verkligen priset, jättekul!
"Det finns ingen naturlig attraktion"... du kan ju inte vara på riktigt!
Har relationsböckerna du läst förstört ditt liv?
Sen att vissa har lättare att plocka hem damer från krogen, självklart är det så, men du är varmt välkommen tillbaka till verkligheten där inte bara warm-alpha som jobbat stenhårt med sitt sexual value får ligga. Alla som kommenterar här måste haft en warm-alpha-farsa... för vi vet ju hur det går för alla andra, ett liv helt i ensamhet.
"Det finns ingen naturlig attraktion"... du kan ju inte vara på riktigt!
Har relationsböckerna du läst förstört ditt liv?
Sen att vissa har lättare att plocka hem damer från krogen, självklart är det så, men du är varmt välkommen tillbaka till verkligheten där inte bara warm-alpha som jobbat stenhårt med sitt sexual value får ligga. Alla som kommenterar här måste haft en warm-alpha-farsa... för vi vet ju hur det går för alla andra, ett liv helt i ensamhet.
Nu ska jag inte vara sån men just det jag pratar om är uppenbarligen faktiskt väldigt kul och humoristiskt.
Vem tycker inte det är roligt med misslyckade killar som inte får ragg? Det är ju temat i varje amerikansk ungdomsfilm, där folk garvar ihjäl sig när tafatta meskillar gör sina patetiska försök att få tjejer.
Så att du tycker det är roligt och underhållande är något jag förväntar mig. De flesta är ju trotsallt ett med resten av fårflocken.
Sen påstod Janne-Taikon att min historia jag drog tydligen var en som används i amerikanska raggningsartiklar.
Det förvånar mig inte då raggningsartiklar just för att kunna sälja bra vill göra reklam för sin sak och tilltala och vända sig till så mycket killar som möjligt.
Därför kanske dem av strategiska skäl använder sig av just historier liknande den jag berättade för att många killar känner igen sina egna liv i det.
Att utnyttja ett tragiskt faktum, många finner underhållande, helt enkelt.
Sympatin och förståelsen för killar med svårigheter är närmast nonexistent. Jag tycker inte om att killar hamnar i bakgrunden i vårat kvinnoinriktade samhälle.
Jag tycker inte det är roligt att killar måste kämpa mer för mindre.
Sen om ni tycker att jag gnäller spelar väl ingen roll, för faktumet kvarstår; dessa KILLAR jag talar om finns där.
Personangrepp mot mig gör inte så att dem försvinner eller blir hjälpta.
Men för att gå till något annat så är det ju väldigt bra av Janne-Taikon som lyckats få ihop det med 50 % av tjejerna. Det är bra odds.
Det finns killar som kan få ihop det med 80 % säkert. Men det är inte killar som Janne-Taikon jag pratar om, utan snarare majoriteten av "de andra" killarna som ju faktiskt finns. De som inte är skillade natural-gameutövare som Janne-Taikon alltså.
För de flesta killar har knappt något sådant.