Rubriken säger allt. Jag får fjärilar i magen utav min tjejs bästa polare.
Allt började för några månader sedan (under den här tiden var jag singel). Jag va redan då förtjust i denna flicka. Dock visade hon inget intresse alls och jag gav upp med tanken: "Hon är endå för fin för mig".
Några veckor sedan träffar jag hennes kompis på krogen(min nuvarande tjej).
Vi bestämde att träffas oftare och ord blev till verklighet.
Vi båda blev förälskade och jag har haft den bästa tiden i mitt liv med henne.
Dock kunde jag inte undkomma hennes bästa kompis. Dom umgås ju jämt och ständigt. Trots detta älskade jag min tjej och ibland skrattade jag för mig själv när tanken döck upp att jag hade varit kär i henne.
Men just nu hatar jag mig själv. För någon vecka sen började gnistan i det svarta hjärta jag har lysa igen. Min flickväns polare skrev allt mer och mer.
Och senast igår satt vi bara och stirra varandra djupt in i ögonen och flina.
Hela mitt liv är en röra. Jag hatar både mig och min föredetta drömbrud. Varför gör hon det här just nu när hon vet att jag är tillsammans med hennes polare?
Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill ju inte förstöra något. Speciellt inte deras vänskap. Det snällaste för oss alla jag kan komma på är att säga upp kontakten med dem båda.
Hoppas någon orkade ta sin tid att läsa detta. Texten kanske är lite suddig och trasslig. Jag är ingen top skribent direkt.
/B
Senast redigerad av Brutor 2009-02-08 kl. 22:58.
I pity the fool som hamnar i denna sits. Detta är ju verkligen olyckligt men egentligen finns det bara en sak du kan göra. Fortsätt med din nuvarande tjej (som troligen är en jätte bra person eftersom du har haft bästa tiden i ditt liv) och inget annat, inget mer "stirra djupt i ögonen sen skratta"-ish. Finns en stor chans att tjejkompisen pratat med din tjej om att det finns "wibbar" eller nåt i del stilen.
! Dock är inte mjölken spilld och detta går väldigt lätt att ordna och du har tiden med dig. Nu på lördag är det alla hjärtans dag (eller alla ensamma själars dag när man är bitter och blir ännu mer bitter för att man runkar på kvällen innan man går och lägger sig och gråter till sömns) så du kan ju styra upp något jätte mysigt för bara er två (läs din flickvän). Hon verkar vara en bra tjej och gräset är inte alltid grönare på andra sidan, och även om det är det så är det inte säkert att du kommer få springa runt barfota i det !
Någon skrev innan att din nuvarande tjej antagligen är en riktigt reko sådan eftersom du har haft det så bra tillsammans med henne, och det är ju väldigt viktigt. Jag tvivlar starkt på att hennes bästa kompis är av samma kvalité. Är hon beredd att göra på det där sättet mot sin bästa kompis är hon verkligen inget att ha. Hon kan lika gärna vara otrogen mot dig om ni skulle bli tillsammans, typ samma nivå. Å andra sidan kan det vara, som nämnts ovan, ett test som din flickvän är med på och då är det ändå kört.
Min slutsats: dissa båda eller stanna hos din nuvarande flickvän
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!