• 3
  • 4
2009-02-10, 09:10
Medlem
carebears avatar
Jag inser nu att jag hade fel i mitt tidigare svar. Klart hon vill vara med dig!
Du r ju sjukt snygg, hgutbildad osv. Herregud, det frlter ju allt psykopatiskt frhrsbeteende du visar upp!
My bad...
Citera
2009-02-10, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ybx
r det inte s att hon vill ge sken av att hon haft en vldigt sexuellt frflutet? ( = att hon r fruktansvrt attraktiv)

Att hon inte tycker du respekterar henne ssom en Donna blir respekterad

Detta r bara mina paranoida tankar.

Hon r nog som vilken tjej som helst, och hon trivs inte med det (hon vill vara en Donna)

Allts, hon ser ju vldigt st ut, men hnger i ett tjejgng dr alla r vldigt snygga. Hon r sjukt snll, fr sitt eget bsta, och det har hon ftt sota d mnga killar har playat henne. Hon har innan bara trffat killar som playar henne. Hon sker sig till dessa killar som vet hur man ska playa tjejer. Killar som kan playa tjejer r ju ocks oftast vldigt attraktiva av sig, utseendemssigt och personlighetsmssigt, och hon r alldelles fr snll, fr att de ska hlla hennes intresse.

Hon r sjukt glad av att jag inte playar henne, och hon har nog varit mycket ledsen varfr hennes krleksliv varit ken innan medan alla henens andra kompisar haft fina pojkvnner. S jag kan ocks tnka mig att hon knner press p s stt ocks,varfr hon har s mycket tlamod med mig.
Citera
2009-02-10, 13:54
Medlem
albostyles avatar
andra sidan har ni varit tillsammans i 3 mnader bara, kan det verkligen blivit s serist som du beskriver det p en sn kort tid? Inte fr att lta kukig, brudar r dumma i huvudet.
Citera
2009-02-10, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av albostyle
andra sidan har ni varit tillsammans i 3 mnader bara, kan det verkligen blivit s serist som du beskriver det p en sn kort tid? Inte fr att lta kukig, brudar r dumma i huvudet.

Vad r det som har blivit s serist? Det brukar bli serist eftersom jag r s ppen och knslomssig av mig.
Citera
2009-02-10, 15:02
Medlem
carebears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volition
Vad r det som har blivit s serist? Det brukar bli serist eftersom jag r s ppen och knslomssig av mig.
Glm inte "sjukt snygg o hgutbildad"...
Citera
2009-02-10, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carebear
Glm inte "sjukt snygg o hgutbildad"...

sh, jag verdrev. Jag ser vl bra ut, och har en hgskoleutbildnign...inte mer n s.
Citera
2009-02-10, 18:14
Medlem
Gr fljande;
Ta en nve sand, krama handen hrt om sanden fr att den inte ska rinna ur och du kommer upptcka att det r precis rinna ut den kommer gra. Ta en ny nve med sand, behll handen ppen denna gngen och du kommer erfara att sanden stannar kvar i din hand..
Senast redigerad av Elliot 2009-02-10 kl. 18:21.
Citera
2009-02-10, 22:33
Medlem
klyktattares avatar
TS: Du kommer frlora henne

Din situation r i princip en play-by-play fr hur mitt "frhllande" rann ut i sanden. Jag frsker bara lra av mina misstag infr nsta och st emot alla impulser man fr. Som sagt, min tjej blev kylig efter ett tag och frnekade att nt var fel, och spola fram ngra mnader s har vi inte pratat p snart tre veckor (nutid).

Hon hittade en annan under tiden fast hon frnekade det och nu har jag som frst ftt det bekrftat. Inte helt schysst av henne men det var jag som skrmde ivg henne.

S som alla andra sger: Jobba p dina issues. Annars sticker hon snart.
Citera
2009-02-11, 00:30
Medlem
mexicolas avatar
TS, take a chill pill.

P riktigt.

Vad r det egentligen du gillar hos den hr tjejen? Hittills har du inte gett ngra legitima skl alls som jag kan se, till varfr du vill vara med henne. Bara skl till varfr hon skulle vilja vara med dig. Du pratar en massa om att hon blivit "playad" av andra och att hon nu har tur som r med en sn fin och hgutbildad kille som du, men vad r det hos dig som gr att du mste kolla henne s fanatiskt hela tiden?

Hon hlsar fysiskt p folk hon knner. Det mste allts betyda att hon vill ha ihop det med dom, enligt dig?

Hon har en kondom i vskan. Det mste allts betyda att hon tnker ligga med nn annan enligt dig?

Ditt evinnerliga kontrollerande av hennes granden och manipulerande av era samtal kommer aldrig att sluta vl. Har hon nn sjlvknsla verhuvudtaget s kommer hon att lessna p dig.
Du sger att du jobbar hrt p att ndra dig, och att du ska bli bttre p att lita p henne, men precis som nn annan sa s spelar det ju ingen roll om du sger att du ska gra det, om du inte ocks knner s.

Tills du tar itu med vafan det nu n r som gr att du r s hispig kring ert frhllande, s lr ju ingen av er tycka att det r ett srskilt givande och roligt frhllande att vara i.
Citera
2009-02-12, 01:03
Bannlyst
Ass helt serist TS
Du sger att det r ditt frsta riktiga frhllande och ni har varit
tillsammans i 3 mnader, 3 mnader va fan e det? Antagligen har du aldrig haft en flickvn sedan dagis, inte sant?
Har jag rtt nr jag gissar att det hr r den bruden som tog din oskuld?
och att du nu r rdd fr att frlora den hr nya skna upplevelsen som du inte tidigare i livet ftt uppleva, dvs att penetrera henne.
Bara av att lsa hr s ser man ju hur osker du r.

1. Du trycker ner henne nr du r full
2. Du har ngest ver hennes tidigare sexliv
3. Du vill gng p gng frskra dig om att hon gillar dig
4. Du r helt jvla livrdd att frlora henne
5. Paranoid r du (kondomen)
6. Du erknner att du manipulerar henne
7. Diverse andra sjuka betenden

Du TS, mste ta dig i kragen och inse att du har issues som krvs att jobbas p. Din flickvn har redan sett igenom dig, och det r i det hr fallet du som r problemet. Ni snackar om att flytta ihop till sommaren? Erat frhllande kommer inte att hlla s lnge, bara att inse. Se det hr frhllandet som en lxa.

Tills nsta gng, jobba p sjlvfrtroendet.
Gr om gr rtt!
Citera
2009-02-12, 04:08
Medlem
Kom igen... grabben har ju botat sin svartsjuka p en mnad! Allt r mjligt!

https://www.flashback.org/showthread.php?t=841761
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in