• 4
  • 5
2009-02-11, 09:33
Medlem
Svartochvitts avatar
En kille som jag var kr i fr ngra r sen hade likadant krulligt hr som min pappa, andra likheter kan jag dock inte komma p.. men det r ngot...
Citera
2009-02-11, 11:49
Medlem
Witticisms avatar
Ngon man eller sambo har jag inte n... men min pojkvn ser definitivt inte ut som min far De r inte srskilt lika till personligheten heller, ven om jag inte skulle ha ngonting emot att ha en man som min far.
Citera
2009-02-11, 14:19
Medlem
Facebooks avatar
Fan cool grej det dr eg.m jag och min tjej har verkligen valt efter hur vra frldrar ser ut. Jag r jvligt lik hennes farsa i kroppen lika hriga etc allt utom ansiktet r jtte eller ganska lika.

Min tjej ser nstan ut som min mor frutom nsan, det lnga hret + att min tjej inte r riktigt lika tjock utan mer tjejigt mullig, men hon har stora brst, precis som mamma.

Dock tnder jag inte p min mamma
Citera
2009-02-11, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Tittar man riktigt noga kan man fan hitta sm svrupptcka likheter med varenda mnniska, jag tror det bara handlar om att lite smtt sjukligt jmfra. Alternativt, vara s rdd fr jmfrelsen att man ser saker som inte finns...

Tyvrr alladin, det r vetenskapligt belagt i mnga studier att "lika sker sig till lika", dremot r det inte s att alla som trffar ngon trffar en som r lik sig sjlv/sina gener. Men om man utgr frn bilder p folk, ansiktsdrag etc, s stmmer det. Kan hitta bevis fr dig om du vill ha
Citera
2009-02-11, 20:34
Medlem
FoxyLadys avatar
Insg ganska snart efter att jag blivit tillsammans med min pojkvn att han bde till kroppstyp och personlighet pminner vldigt mycket om min far och bror.
Bda dessa mn har alltid varit ett positivt inslag i mitt liv och jag trivs i deras sllskap, s varfr inte ska sig till en partner med liknande kvaliteter?!
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in