2009-02-11, 21:41
Medlem
thefisks avatar
Är nämligen så att det verkar bara som att det antingen är ganska mycket yngre eller äldre tjejer än mig själv som verkar intresserade.Men inga i min egen ålder.

Är det någon mer som upplevt samma sak?
Har det isåfall ändrats över tiden när ni blivit äldre?
Eller har det fortsatt?

Och varför tror ni det överhuvudtaget är såhär?
Citera
2009-02-11, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thefisk
Och varför tror ni det överhuvudtaget är såhär?
Hur gammal är du? Det är förstås en relevant fråga i det här fallet.
Finns en ganska ny tråd här någonstans med en kille som är 18-19 och bara har framgång hos yngre tjejer t.ex.
Citera
2009-02-11, 21:49
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av visstserru
Hur gammal är du? Det är förstås en relevant fråga i det här fallet.
Finns en ganska ny tråd här någonstans med en kille som är 18-19 och bara har framgång hos yngre tjejer t.ex.

Jag är några år äldre än så.
Men här gäller det inte bara yngre tjejer utan även äldre.Dock rätt mycket äldre.
Citera
2009-02-11, 21:51
Medlem
Minerads avatar
Det skulle kunna vara så att du inte utstrålar permanent-pojkväns-material. De äldre vill ha dig som leksak och de yngre är sådär impade som unga tjejer alltid är av äldre killar. De i din egen ålder vill däremot gifta sig och skaffa barn och då går du bort.

Vild teori bara.
Citera
2009-02-11, 21:55
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minerad
Det skulle kunna vara så att du inte utstrålar permanent-pojkväns-material. De äldre vill ha dig som leksak och de yngre är sådär impade som unga tjejer alltid är av äldre killar. De i din egen ålder vill däremot gifta sig och skaffa barn och då går du bort.

Vild teori bara.

Möjligt att du har helt rätt.
Det där med yngre tjejer är nog exakt så som du säger.

Men har inte uppfattat det som att de äldre skulle se mig som en leksak.Snarare tvärtom.Då de ofta har sagt att man verkar så mogen för sin ålder och att de uppskattar att prata med mig osv.
Citera
2009-02-11, 22:29
Medlem
Marmosets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thefisk
Men har inte uppfattat det som att de äldre skulle se mig som en leksak.Snarare tvärtom.Då de ofta har sagt att man verkar så mogen för sin ålder och att de uppskattar att prata med mig osv.

*he,he* Då ska jag be att få citera en tidigare kollega: "Man snackar så mycket när man vill knulla!"

Geddit?
Citera
2009-02-11, 22:42
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoset
*he,he* Då ska jag be att få citera en tidigare kollega: "Man snackar så mycket när man vill knulla!"

Geddit?

Hahaha!

Tror faktiskt jag ändå kommit fram till vad det kan bero på nu.Mycket tack vare era svar.

Tror helt enkelt att de i min egen ålder kanske tycker jag är för tråkig.
De vill ofta ha någon spännande och dessutom brukar ju såkallade badboys vara populära.Vilket jag inte är.

Förövrigt blev hela denna tråden en jävla flumtråd.
Så någon moderator kan lika gärna slänga skiten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in