• 1
  • 2
2009-02-12, 19:35
Medlem
Calle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azraeli
Jag satt p bussen och d stter sig en hyfsat snygg svennehora sig bredvid mig. Jag tnker att wow, jag kanske har lite utstrlning trots allt och strcker p mig och tittar lite mystiskt p henne fr att frst att jag begriper mig p hennes intentioner med att stta sig bredvid mig. Sedan, pltsligt, vid en viss godtyckligt vald busstation, vljer hon att stlla sig upp och stta sig p ett annat ste.

Konkreta frgestllningar:
1. Vad menade hon med detta?
2. Stter man sig generellt sett bredvid fula eller snygga mnniskor p bussen/tget?

Svennehora?

Det kanske bara fanns en plats, och det var bredvid dig. Allts hade hon inget val tills ngon annan plats blev ledig.

Ja, jag stter mig hellre vid snygga mnniskor n fula, sklart.
Citera
2009-02-12, 19:51
Medlem
Synergys avatar
Du kan inte haft det ltt om du tror att det innebr sexuella inviter bara en tjej stter sig bredvid dig.

Hade det varit en ful tjej/kille/gammal krring eller ngot hade du skert inte tnkt tanken.

Sedan beror det p vilka man vljer att stta sig bredvid.

* En alkis - Nej tack.
* Ett coolt albygangstagng - Nope.
* Ett par gapiga fjortisbrudar/killar - Nepp.
Citera
2009-02-12, 21:40
Medlem
jagtarenpajs avatar
Citat:
Jag tnker att wow, jag kanske har lite utstrlning trots allt och strcker p mig och tittar lite mystiskt p henne fr att frst att jag begriper mig p hennes intentioner med att stta sig bredvid mig.

Citat:
Nej, jag duschade igr och betedde mig vldigt normalt.

Du tycker att det r vldigt normalt att strcka p sig och kolla lite mystiskt p helt frmmande mnniskor?

Jag satsar mina hstar p att din "mystiska blick" fick henne att byta ste
Citera
2009-02-12, 22:06
Medlem
myrrhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagtarenpaj
Jag satsar mina hstar p att din "mystiska blick" fick henne att byta ste
Jag med.

Jag byter sjlv ste om jag rkar stta mig bredvid ngon som verkar skum/obehaglig. Helst vill man ju sitta sjlv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in