• 1
  • 2
2009-02-14, 21:03
Medlem
jomenvisst84s avatar
Parasight har en poäng... nu är det inte endast för att "spara på" tangentbordet jag vill skaffa ett, svarta tangenter går bättre med den övriga utrustningen jag har i nördhörnan. Ja, jag gillar när grejer matchar

Gillar tangentbordet starkt annars.
Citera
2009-02-15, 01:21
Medlem
smurfehs avatar
Ja, tangentbordet är enormt mys.
Citera
2009-02-15, 17:13
Medlem
glyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igelkottsarmén
Tvätta händer är ett utmärkt förslag. Min vita macbook är som ny efter ett år tack vare god handhygien samt förbud för löst folk som inte idkar denna vana att vistas vid datorn...
Fy fan när jag ser alla polare med stora jävla fett fläckar över sina touchpads och tangenter som nötts bort av allt fett på dom
Citera
2009-02-15, 21:26
Medlem
Timjan256s avatar
Iskin behövs inte på vanligt tangentbord.
Men har man en bärbar macbook är det klart att rekommendera, inte för att skydda själva tangenterna men spiller man en läsk över är macbooken är den förmodligen död och man får förlita sig på att man har en drulleförsäkring.
Citera
2009-02-15, 21:34
Medlem
Plastfolie Ftw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111
Citera
2009-02-16, 00:12
Medlem
Itmans avatar
Känns lite dyrt med tanke på att det kostar lite mindre än hälften av vad ett nytt tangentbord kostar. Sen kan jag flika in med att min vita macbook inköpt 2006 fortfarande är vit och fin. Lite sliten kanske men har man rena händer och gör rent den ibland så är det inga problem.

OT:
Drömde att jag spände fast min macbook på en radiostyrd bil och spelade innebandy med mina katter, macbooken ramlade i backen och gick sönder
Sen vaknade jag och kollade direkt om min lilla älskling mådde bra. Det gjorde den.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in