2024-11-04, 17:50
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Hdd du. Det r tv starka, modiga och frigjorda kvinnor som lever ut, fngar dagen och anammar mngfald med en praktfull exotisk alfaman utan kondomer och annat trams.

Det r bara att klicka p lnken ett par inlgg upp s fr du se, behver inte vara medlem eller ver 18 eller nnting.

Haha jag ska sluta vara en avundsjuk inskrnkt flerbarnsmamma och genast lta mig inspireras
Citera
2024-11-04, 21:15
Medlem
Oj vad vi mste ha missat mycket.
Citera
2024-12-22, 23:15
Medlem
Citat:
https://www.eroprofile.com/m/videos/...ka-523?lang=en

Varning: Lnken leder till en frsk film dr Mirka har sex med en svart man och Linda Skugge.

Vet att Linda och Mirka trffades hr i hstas tror jag det va spelades d denna film in? och nej jag har inte titta p den, Linda vet jag inte s mycket om men trodde inte att Mirka skulle g s lngt bara att hon visar sig i lttare klder.
Citera
2024-12-28, 17:44
Medlem
Trollmorsan och trollfarsan verkar ha det bra nu, igen.... verkligen en berg och dalbana i det ktenskapet. Verkar s himla ostabilt. Varfr hll det p att ta slut nu i sommar?

Kan ngon se vad trollfarsan r dmd i? Han har ju tydligen en dom p sig.

Vad jobbar han med? Hur fr de in pengar? Hon verkar ju inte jobba.
Citera
2025-01-08, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kotten82
Trollmorsan och trollfarsan verkar ha det bra nu, igen.... verkligen en berg och dalbana i det ktenskapet. Verkar s himla ostabilt. Varfr hll det p att ta slut nu i sommar?

Kan ngon se vad trollfarsan r dmd i? Han har ju tydligen en dom p sig.

Vad jobbar han med? Hur fr de in pengar? Hon verkar ju inte jobba.

Jag tycker att trollfamiljen r en av de mest intressanta familjerna som varit med.

Deras liv vcker s mnga frgetecken. Varfr ta sitt pick och pack och en herrans massa ungar och flytta till Norrland?

Jag tror att de lever p barnbidrag och flerbarnstillgg + att trollfarsan skert fr enstaka phugg ibland som drygar ut ekonomin. Huset lr ju inte ha kostat mnga kronor iaf.
Citera
2025-01-10, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zetkin
Jag tycker att trollfamiljen r en av de mest intressanta familjerna som varit med.

Deras liv vcker s mnga frgetecken. Varfr ta sitt pick och pack och en herrans massa ungar och flytta till Norrland?

Jag tror att de lever p barnbidrag och flerbarnstillgg + att trollfarsan skert fr enstaka phugg ibland som drygar ut ekonomin. Huset lr ju inte ha kostat mnga kronor iaf.

Jag hller med. Tror huset kostade ca 850 000 och sen har hon kpt husvagn med, en som mste varit dyr. Str p hennes fretag studio stoneheartz, som nu str som vilande. Pappan har sttt som ppen fr jobb.

Men f ln till ett hus, utan jobb och med 12 ungar typ, hur gr det ens.

Hon verkar njd med att bo i Norrland, men har inte ftt kontakt med sin stora son.
Citera
2025-01-10, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kotten82
Jag hller med. Tror huset kostade ca 850 000 och sen har hon kpt husvagn med, en som mste varit dyr. Str p hennes fretag studio stoneheartz, som nu str som vilande. Pappan har sttt som ppen fr jobb.

Men f ln till ett hus, utan jobb och med 12 ungar typ, hur gr det ens.

Hon verkar njd med att bo i Norrland, men har inte ftt kontakt med sin stora son.

Ja, det r intressant. Nr familjen bodde nere i Skaraborg s flyttade de ju ngra gnger mellan olika kommuner. De borde i Hjo, Falkping och senast Gullspng. Min egen hypotes angende de hr flyttarna r att valt att flytta nr de upplevt att socialtjnsten i respektive kommun har ftt fr stor knnedom om familjen. Hursomhelst kan det ju vara s att de hr flyttarna genererat en liten vinst till the Stoneheartz som de anvnt fr att finansiera det billiga huset i Kramfors.

Bara att vlja att byta efternamn till Stoneheartz borde leda till minst en orosanmlan...😜
Citera
2025-02-12, 13:18
Medlem
De blev vrkta av den de hyrde huset av, flydde till Kramfors pga vem vet vad fr fler anledningar.
Manipulerar och utnyttjar folk bl.a sin egna svrson som r blind och inte ser det sjlv.
Citera
2025-02-16, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bojkotten
De blev vrkta av den de hyrde huset av, flydde till Kramfors pga vem vet vad fr fler anledningar.
Manipulerar och utnyttjar folk bl.a sin egna svrson som r blind och inte ser det sjlv.

Knner du dem? P vilket stt manipulerar de folk? Och hur manipulerar de svrsonen?

Vad r pappan dmd fr, ingen som vet? Och varfr mr Anna s dligt hela tiden?

Och varfr hela tiden detta kmpande i ktenskapet? Ett ktenskap skall vl inte bara best av en kamp.
Citera
2025-02-17, 22:24
Medlem
-GGs avatar
Citat:
https://www.eroprofile.com/m/videos/...ka-523?lang=en

Varning: Lnken leder till en frsk film dr Mirka har sex med en svart man och Linda Skugge.

Men kra hjrtans. Mirka r s lngt utanfr denna trd att en helt ny behvs om bara henne och vad hon sysslar med.

Jag vill inte klicka p den. S jag tar ditt ord p det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in