2011-01-04, 12:34
Medlem
tuzzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Mirka fick ju missfall i vecka 11 eller vecka 12 nu i julhelgen. http://tiobarnsmamma.blogg.se

Hon frn Motala har ju ocks en blogg:http://blogg.aftonbladet.se/madeleine

Tycker serien r ett oerhrt bra preventivmedel fr min egen del, dock vldigt underhllande.

Hur fan kan hon kalla sig barbamamma? Det r en skymf mot min avatar.

ONT. kollar man bilden som r hgst upp i bloggen s ser det ut som hon har en lite kula p G eller s r hon bara allmnt fet. Hur fan kan hon sitta och hnga ut ett av sina barns pappa fr att han inte grattat grabben p en massa r? Ta det internt.

Citat:
Ursprungligen postat av flipster
Ja, hon r s pass ung att hon nog kan vilja ha fler. Dock verkade pappan lite smluttrad.

Det vill hon garanterat, men pappan verkade uppgiven p att allt tog s lng tid fr henne, s han kanske kommer ta sitt pick & pack och dra?

Du ser, hon R ett skert kort. Hon har tio ungar (senaste fddes i april d serien spelades in) och blev gravid igen med sitt elfte, som hon frlorade. Tveklst kommer de frska igen. Mon dieu.

Tur jag inte slog vad Hoppas du har fel, och att dom inser att det inte gr att f fler barn nu, eller att dom knipsar han/henne en gng fr alla.
Citera
2011-01-04, 12:37
Medlem
tuzzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
en ngorlunda hyffsad rsinkomst skulle jag vilja sga + att pappan jobbar heltid. Det blir allts tv hyffsade rsinkomster.

Det blir det, men trots allt r det inte billigt att ha 10 kottar som ska ha mat, klder, bljor,hyra, minibussar olika aktiviteter. Hur kul r det fr barnen som kke inte kan flja med p skolresor fr att dom ev inte har rd och rvda klder?

Tror knappast att Mrsta-pappan tjnar allt fr fett p sitt jobb som lageransvarig p byggfirman.
Citera
2011-01-04, 12:55
Medlem
McHarleyBandits avatar
Efter att Mirka ha slngt ut 10 ungar s har vl bst fre datumet gtt ut p hennes "SKGGBIFF"? Raggar-peter kttar han i 2an nu och sprutar i 1an nr det ska ha "Fredagsmys" och ska fixa fler knoddar Fr det mste ju vara som att stoppa ballen i en ljummen hink vatten fr peter om han kttar i hennes "SKGGBIFF" (Jag har ju FLASHBACK-BALLE s jag skulle mtta henne )
Citera
2011-01-04, 13:01
Medlem
flipsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuzzen
Hur fan kan hon kalla sig barbamamma? Det r en skymf mot min avatar.

ONT. kollar man bilden som r hgst upp i bloggen s ser det ut som hon har en lite kula p G eller s r hon bara allmnt fet. Hur fan kan hon sitta och hnga ut ett av sina barns pappa fr att han inte grattat grabben p en massa r? Ta det internt.

Tur jag inte slog vad Hoppas du har fel, och att dom inser att det inte gr att f fler barn nu, eller att dom knipsar han/henne en gng fr alla.
Hon r WT och de r inte srskilt finknsliga av sig, drav hnger hon ut barnens pappa. De borde g en vett- och etikettskola samt g en kurs om sker sex samt lra sig anvnda preventivmedel.

Jag har aldrig fel Mrsta-Mirka kommer att ha en elfte unge innan det hr ret r slut.

Nu fick jag en helt sjuk bild i huvudet... Deras skpbil blir fr trng och de skaffar en till samt en husvagn s nr de ska p husvagnssemester frdas de som i en karavan
Citera
2011-01-04, 13:07
Medlem
flipsters avatar
Citat:
ONT. kollar man bilden som r hgst upp i bloggen s ser det ut som hon har en lite kula p G eller s r hon bara allmnt fet
Tamejfan, hon r med barn igen. Jag har aldrig sett en verviktig mnniska st och hlla sig om magen s som hon gr p bilden. verviktiga mnniskor tenderar gmma sig och sin mage.
Citera
2011-01-04, 13:13
Medlem
tuzzens avatar
Citat:
Hon r WT och de r inte srskilt finknsliga av sig, drav hnger hon ut barnens pappa. De borde g en vett- och etikettskola samt g en kurs om sker sex samt lra sig anvnda preventivmedel.

Jag har aldrig fel Mrsta-Mirka kommer att ha en elfte unge innan det hr ret r slut.

Nu fick jag en helt sjuk bild i huvudet... Deras skpbil blir fr trng och de skaffar en till samt en husvagn s nr de ska p husvagnssemester frdas de som i en karavan

Fan att dom inte mediatrnas och lr sig skriva som folk om dom ska blogga. Ingen ide att lra dom om det eftersom dom r helt jvla obildbara som det verkar.

Jo nu hoppas jag verkligen du har fel

Citat:
Tamejfan, hon r med barn igen. Jag har aldrig sett en verviktig mnniska st och hlla sig om magen s som hon gr p bilden. verviktiga mnniskor tenderar gmma sig och sin mage.

Det har du rtt i att dom gr, s d kan vi rkna med att se henne nsta r ocks, hur fan lyckas dom leta upp alla gravida till programmet? Frra ret var det ven Muppsala familjen som tryckte ur sitt 212 barn knns det som.
Citera
2011-01-04, 13:20
Medlem
flipsters avatar
Citat:
Fan att dom inte mediatrnas och lr sig skriva som folk om dom ska blogga. Ingen ide att lra dom om det eftersom dom r helt jvla obildbara som det verkar.

Jo nu hoppas jag verkligen du har fel

Det har du rtt i att dom gr, s d kan vi rkna med att se henne nsta r ocks, hur fan lyckas dom leta upp alla gravida till programmet? Frra ret var det ven Muppsala familjen som tryckte ur sitt 212 barn knns det som.
Ja, det r vl lite ett av WT-kriterierna; att vara obildbar. Men ha sex kan de. Men det r vl mer en instinkt antar jag - ta, sova och skaffa sig avkommor.

Muppsalaborna var frutom att fda barn dessutom fantastiska p hemska tacky-namn om jag inte missminner mig. Men jag undrar om nd inte Ilmrudfamiljens Engla-Freja tar priset fr bsta WT-namn.

Minns att min mamma kallade familjer likt dessa fr patrask J
Citera
2011-01-04, 13:42
Medlem
tuzzens avatar
Citat:
Ja, det r vl lite ett av WT-kriterierna; att vara obildbar. Men ha sex kan de. Men det r vl mer en instinkt antar jag - ta, sova och skaffa sig avkommor.

Muppsalaborna var frutom att fda barn dessutom fantastiska p hemska tacky-namn om jag inte missminner mig. Men jag undrar om nd inte Ilmrudfamiljens Engla-Freja tar priset fr bsta WT-namn.

Minns att min mamma kallade familjer likt dessa fr patrask J

Har man inte rd att g ut och gra ngot med familjen s kan man alltid vara hemma och utka den tydligen.

Det var dom verkligen dper man barn till tacky-namn som dom och ett barn till Engla-Freja s ska man anska om det och f det GK fr att inte barnen ska lida nr dom blir strre.

Din mamma r en frstndig kvinna
Citera
2011-01-04, 13:52
Medlem
flipsters avatar
Citat:
Har man inte rd att g ut och gra ngot med familjen s kan man alltid vara hemma och utka den tydligen.

Det var dom verkligen dper man barn till tacky-namn som dom och ett barn till Engla-Freja s ska man anska om det och f det GK fr att inte barnen ska lida nr dom blir strre.

Din mamma r en frstndig kvinna

M.a.o. gr det uppenbarligen att f igenom vilka dumkombinationer som helst p namn..

Aprop lida. Undrar hur mnga r dessa barn kommer att f g i terpi nr de blir vuxna?
Minns att nr jag var liten s gick en del barn rtt hrt t tattarfamiljernas barn i skolan.

Mamma var livrdd fr patrasket Minns att hon sg ut som en guldfisk nr sdana uppenbarade sig p stan och hon gick omvgar fr att slippa rka komma nra dem. Jag r vldigt fascinerad av mnniskor som Mrsta-Mirka och familjen Ilmrud d de r s lngt bort frn min verklighet man kan komma.
Citera
2011-01-04, 15:01
Medlem
tuzzens avatar
Citat:
M.a.o. gr det uppenbarligen att f igenom vilka dumkombinationer som helst p namn..

Aprop lida. Undrar hur mnga r dessa barn kommer att f g i terpi nr de blir vuxna?
Minns att nr jag var liten s gick en del barn rtt hrt t tattarfamiljernas barn i skolan.

Mamma var livrdd fr patrasket Minns att hon sg ut som en guldfisk nr sdana uppenbarade sig p stan och hon gick omvgar fr att slippa rka komma nra dem. Jag r vldigt fascinerad av mnniskor som Mrsta-Mirka och familjen Ilmrud d de r s lngt bort frn min verklighet man kan komma.

Tror mer parten av dessa barn vi har sett i serien kommer hamna p glid i tidig lder eftersom frldrarna inte hinner med dom och dom vill "fly" hemifrn fr att dom inte orkar med det, sen s vet vi hur samhllet funger nr det gller sdana ingripanden i tidig skede.

Ta bara dttrarna i lvdals/muppsalafamiljerna 13-16? Och klr sig utmanande redan. Sen har vi ldsta grabben i Mrstafamiljen som verkar vara p glid snart.

Du verkar ha en hrlig morsa Trodde inte heller att det r verkligt nr man ser det mnga gnger jag blir mest frbannad nr jag ser det och nd mste jag kolla, gillar vl lyteskomik , knner verkligen fr dom stackars barnen.

Man skulle ha ett krleksbarn som hette Love-Kenny eller liknande fr att bli accepterad .
Citera
2011-01-04, 15:13
Medlem
flipsters avatar
Citat:
Tror mer parten av dessa barn vi har sett i serien kommer hamna p glid i tidig lder eftersom frldrarna inte hinner med dom och dom vill "fly" hemifrn fr att dom inte orkar med det, sen s vet vi hur samhllet funger nr det gller sdana ingripanden i tidig skede.

Ta bara dttrarna i lvdals/muppsalafamiljerna 13-16? Och klr sig utmanande redan. Sen har vi ldsta grabben i Mrstafamiljen som verkar vara p glid snart.

Du verkar ha en hrlig morsa Trodde inte heller att det r verkligt nr man ser det mnga gnger jag blir mest frbannad nr jag ser det och nd mste jag kolla, gillar vl lyteskomik , knner verkligen fr dom stackars barnen.

Man skulle ha ett krleksbarn som hette Love-Kenny eller liknande fr att bli accepterad .
Ja, Mirka visade ju igr var skpet ska st vad gller tatueringar. Nu menar jag ju inte att alla som har tatueringar kommer att f barn som kommer att hamna p glid, men att hon tar med sina ungar p aktiviteter som dessa r ju att servera dem dlig livsstil p silverfat. "Titta p morsan alla barnen, titta s mnga fina tatueringar mamma har. Nr ni blir stora fr ni ocks skaffa tatueringar s att ni blir fina och brylecrem, den fr ni fr i helvete inte glmma fr d blir er pappa ledsen."

Uppsalaungarna anvnde mer mascara per ga n vad jag gr p en mnad... Och som du reagerade ven jag p klderna. Dessutom tyckte jag att de ungarna var rtt elaka mot varandra, srskilt Cassandra eller vad hon nu hette, hon var riktigt elak. Men det r klart, man hinner vl inte uppfostra alla ungar nr man har s mnga att man kan f en egen klass i skolan.

Skulle jag dpa ngot av mina barn till Chantelle-Angel r dylikt skulle min slkt lika garanterat som att pven r katolik ta avstnd frn mig
Citera
2011-01-04, 15:22
Medlem
flipsters avatar
Mirka kollar FB:
"Det blev en sen kvll igr, alla barnen skulle i sng efter Fam. A och sen pratade jag ett bra tag med Madde i telefon och sen kollade jag runt lite p fb mm:-)
Visste ni att det r tydligen en white trash-varning p mig HAHAHAA. Ja ja, det bjuder jag p i s fall:-) Med mina tatueringar och Maddes husvagn s kanske det skulle funka:-D:-D".

Klla Mirkas blogg.

Hon verkar ha lite sjlvdistans och det r ju hoppfullt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in