• 1
  • 2
2009-02-23, 20:56
Bannlyst
Hej, jag måste handla hem ett antal tabletter/flaskor Nembutal.
Vet att man kan beställa hem svamp och gräs. Går det att få tag på Nembutal lika enkelt och snabbt?

Kram
2009-02-23, 20:56
Moderator
Morfar-52s avatar
Tråd låst pga ny regel 1.09./mod
2009-02-23, 21:10
Medlem
everythinglastss avatar
Ursäkta en okunnig,men vad i jösse namn är nembutal?
2009-02-23, 21:12
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av everythinglasts
Ursäkta en okunnig,men vad i jösse namn är nembutal?

Pentobarbital, tillhör gruppen Barbiturater.

Se: http://sv.wikipedia.org/wiki/Pentobarbital

Må väl
GaiN
2009-02-23, 21:21
Medlem
Alla barbiturater utom phenobarbital (och en till jag glömt namnet på) är väldigt svåra att få tag på.
2009-02-24, 00:19
Medlem
Oldtim3Rs avatar
Lycka till

Nästan alla dödsresenärer åker till Mexico och handlar det i en vet-pharmacy. För du ville väl ha en flaska va!?
2009-02-24, 00:55
Medlem
Sodium thiopental finns att köpa online. Om man nu nödvändigtvis måste använda en barbiturat för att ta livet av sig.
2009-02-24, 08:52
Medlem
Deja-Vus avatar
Härligt att få se Mexico om man ändå ska handla droger, men det finns väl smidigare och kanske tillochmed behagligare sätt att ta livet av sig(för det förutsätter jag att du ämnar) än med Nembutal även om man vill sluta som alla dom som levt det ljuva livet?

Allvarligt talat, det finns en anledning till att barbitubater praktiskt taget inte säljs längre.. Folk dog som flugor när de blandade med alkohol eller inte kunde dosera rätt. Om jag var du skulle jag försöka hitta nån annan stark benzo alt. nån stark opiat..
2009-02-24, 09:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Deja-Vu
Om jag var du skulle jag försöka hitta nån annan stark benzo alt. nån stark opiat..

Hur dör man med benzo? Kan få tag på en burk antidepp tror jag.. bara att svälja hela burken på en gång så somnar man in utan att vakna?
2009-02-24, 10:13
Medlem
Marlboromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tunestpas
Hur dör man med benzo? Kan få tag på en burk antidepp tror jag.. bara att svälja hela burken på en gång så somnar man in utan att vakna?

Svårt att dö på benso tror jag. Sen ta inte livet av dig med något du inte vet 100% att det funkar, kul att vakna upp med massa organ som förstörts istället. Och slutligen om du inte har gjort det redan, sök i första andra och tredje hand hjälp istället för att ta livet av dig! Särskilt om du är ung, så tänk på att mycket i livet förändras. Din situation kan vara helt annorlunda till det bättre på kort tid.
2009-02-24, 10:52
Medlem
Xalterads avatar
Benso + alkohol + stark opiat är grejen...

Bara benso eller + alkohol kommer inte fungera, åtminstone inte på det sätt du vill.
2009-02-24, 12:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xalterad
Benso + alkohol + stark opiat är grejen...

Bara benso eller + alkohol kommer inte fungera, åtminstone inte på det sätt du vill.

stark opiat? Tabletter då eller? Vad har det för betydelse om man aldrig tagit några opiater?
Kan opiater leda till panik iochmed skumma känslor i kroppen?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in