Flashback bygger pepparkakshus!
  • 5
  • 6
2009-02-28, 21:54
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
Har FBK bara vunnit ES 7 gnger?
D fr ni helt klart agera lillebror i den mycket lilla "alla es-ssonger" familjen.

r du s osker p ditt lag att du behver luta dig mot framgngar ni hade p 60-70 talet?
2009-02-28, 21:56
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
r du s osker p ditt lag att du behver luta dig mot framgngar ni hade p 60-70 talet?
N, du har rtt. Tidigare framgngar r glmda, och BIF-FBK i kvarten r m.a.o. 50/50.
2009-02-28, 21:59
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
N, du har rtt. Tidigare framgngar r glmda, och BIF-FBK i kvarten r m.a.o. 50/50.

Ja det r dumt att se tillbaka en 2-3 timmar eller mer.. Snt r s missvisande..
2009-02-28, 22:14
Medlem
ytterbodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Inte speciellt. Alltid kul med nya skribenter men det r synd att dom flesta kommer lagom till slutspelet..

rligt talat s r grundserien ganska ointressant fr mig.. en enda lng transportstrcka bara.. FR mnga matcher fr att det ska vara intressant i 55 omgngar...
2009-02-28, 22:17
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ytterboda
rligt talat s r grundserien ganska ointressant fr mig.. en enda lng transportstrcka bara.. FR mnga matcher fr att det ska vara intressant i 55 omgngar...
Sjlv tycker jag 82matcher r alldeles lagomt fast beror vl p vilken hockey som spelas
2009-02-28, 22:19
Medlem
ytterbodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Sjlv tycker jag 82matcher r alldeles lagomt fast beror vl p vilken hockey som spelas

du borde bo i usa d.. en helt annan syn p hockeyn dr...
2009-02-28, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ytterboda

Vilken supporter.

Hll dig till Amerikansk fotboll frfan.
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in