2009-03-07, 11:25
Medlem
Finns en del bilder hr:

http://apgap.blogspot.com/?zx=fa82b3fe55485403
Citera
2009-03-07, 12:20
Medlem
Winrar r gratis
Citera
2009-03-07, 20:01
Medlem
SilverTips avatar
rojalist, javisst!

Citat:
Ursprungligen postat av Botkyrka
Finns en del bilder hr:

http://apgap.blogspot.com/?zx=fa82b3fe55485403

Ett musklick gjorde mig till rojalist
Kinky MILF r kanske inte det politiskt korrekta sttet att titulera en grevinna af Wisborg, men hdanefter r denna puma my Queen och jag hennes dmjuke underste. Hon tar den i 2:an ocks ser jag
Senast redigerad av SilverTip 2009-03-07 kl. 20:17.
Citera
2009-03-07, 20:53
Medlem
Vilken nostalagi att lsa denna trd Jag kommer ihg denna hndelse mycket vl d jag r fdd i slutet p 60-talet.Min mor var en sn som kpte alla skvallertidningar fr att lsa om kungen och drottningen.En dag s stannar vi vid en mack och morsan ser lpsedeln p en av herrtidningarna "grevinnans sexbilder" Jag tror att det var tidningen "Stopp"

Jag var 12-13 bast och morsan tvinga mig att kpa tidningen.Det var rena rama knullbilder, hon fick bla stock i krysset.I England s kallades hon fr "frken sug" Jag har fr mig att hon hade en spalt dr hon svarade p lsarnas sexfrgor.
Citera
2009-03-07, 21:13
Medlem
Sandozs avatar
Hon gifter sig med Bertil i Maj 1981, d var hon redan gravid med parets frsta son. Bilderna r tagna 1977, knde Bertil till hennes bakgrund innan det s a s var frsent? Vilket r publicerades artikeln i AB?
Citera
2009-03-08, 00:24
Medlem
svinets avatar
^ Samma r

Till storyn hr att Aftonbladet knde till Jills historia som porrstjrna och vntade
iskallt tills efter att giftermlet var klart med att slppa bomben, voila!

En bonus! lite mulligare, lite mer kinky! 2 Mb:

http://rapidshare.com/files/206619925/VeraAtWork.rar
Citera
2009-03-08, 15:13
Medlem
SilverTips avatar
verklassbrud?

Vad vet man om hennes bakgrund?
r Rhodes-Maddox nge fint?
Porrade hon fr pengar, eller var hon en bortskmd verklassbrud som ville revoltera?
P det flummiga 70-talet var det vl fortfarande mnga vnstertjejer som tyckte porr var lite proggigt!
Citera
2009-03-09, 08:42
Medlem
SilverTips avatar
My cup of tea!

Marknadsfr tydligen en egen te-blandning: "Countess Jill Bernadottes Tea".
En nytagen bild visar att puman blivit en gr panter. Men det breda sexiga leendet r sig likt. En skn kontrast till Silvias mer sippa framtoning
Citera
2009-03-09, 15:52
Medlem
Jag vill minnas att Jill var anstlld p Private som sekreterare men ville prva p porr. Sedan svarade hon (eller en spkskrivare) p frgor i tidningen.
Minns inte var jag lste det ngonstans, kanske var det i Stopp.
Citera
2009-03-10, 21:10
Medlem
Hmm kanske inte s dumt med republik nd,massa degenerade dyxlektiker som umgs med porrskadad engelsk knapadel fr MINA pengar,Fy Saatan!!
Citera
2009-03-11, 10:42
Medlem
SilverTips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pröpper
Hmm kanske inte s dumt med republik nd,massa degenerade dyxlektiker som umgs med porrskadad engelsk knapadel fr MINA pengar,Fy Saatan!!

Nja, man kan i alla fall inte kalla henne fisfrnm.
Visst r det ett framsteg fr jmstlldheten (och Republikanska Klubben) nr tv representanter fr arbetarklassen fr dubbelmacka en blivande grevinna af Wisborg (ifrd skyddshjlm)!
Det skulle inte ha gtt fr sig p Gamle Kungens tid
Citera
2009-03-12, 17:14
Medlem
efamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pröpper

Ja, gudskelov s kan ju alla andra stava! Speciellt hr p FB!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in