2024-05-11, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ventoroso
Intressant trd med Frken sug som frekommer i ett par nya tv-serier med Berth Milton. Tnk att skattebetalare finansierar ett kungahus som med dessa medel finansierat Private och bla kpt kaffeflickor? En blir kung och vill ha receptionister. Bertil Bernadotte snor Mr Privates flickvn som tack fr alla kaffeflickor! Undras om ven Silvia varit med p ett hrn? Eller hon fr bara spela receptionist p slottet? Tnk en scen dr hon svarar i telefon Guten tag, nein herr kungen r inte hemma. Samtidigt delar hon och frken Henemark p dom kungliga juvelerna. Mr maffia str i kket och dricker kaffe. Jesus!

Serieformatet fungerar tycker jag. Ngon hungrig, bde bildligt och bokstavligt, serietecknare som r tillrckligt desperat fr att vilja bli knd genom en skandalsucce?

Kallar man det satir ska det vl fungerar legalt alldeles utmrkt. Ja, det r vl satir nr jag tnker efter.

Fast fr skerhets skull kanske det ska utspela sig i det lilla landet Svitjod i norr under Karl den Stores tid. D kan ven den store jycklaren Rogher Meer f vara med som vnsterprassel till drottningen.
Citera
2024-09-09, 01:13
Medlem
KallePiggs avatar
Finns det ngon online porrfilmsshop som sljer hennes filmer eller br man vnda sig direkt till Hovet?
Citera
2024-09-09, 01:15
Medlem
KallePiggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Svensson
Jag tycker nog inte att det r npgot fel i det kungahuset gr eller gjort. Man visar upp en fin fasad vilket man ocks skall gra i den rollen de r i. Sen r det vl bra av dem att de inte dmer ngon som knullat p film eller ngon som vikt ut sig i Slitz fr den delen. Det r historia och det vore nog en annan sak om ngon i kungafamiljen i sin roll medverkade i porr.

tten Slitz
Citera
2024-09-09, 01:18
Medlem
KallePiggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ventoroso
Intressant trd med Frken sug som frekommer i ett par nya tv-serier med Berth Milton. Tnk att skattebetalare finansierar ett kungahus som med dessa medel finansierat Private och bla kpt kaffeflickor? En blir kung och vill ha receptionister. Bertil Bernadotte snor Mr Privates flickvn som tack fr alla kaffeflickor! Undras om ven Silvia varit med p ett hrn? Eller hon fr bara spela receptionist p slottet? Tnk en scen dr hon svarar i telefon Guten tag, nein herr kungen r inte hemma. Samtidigt delar hon och frken Henemark p dom kungliga juvelerna. Mr maffia str i kket och dricker kaffe. Jesus!

Skulle inte frvna mig om golddigger Silvia slt sex i sin ungdom
Citera
2024-10-02, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallePigg
Skulle inte frvna mig om golddigger Silvia slt sex i sin ungdom
Kommer ju fram efterhand att mnga i "samhllets topp" gjort porr i ungdomen
Citera
2025-01-06, 11:52
Medlem
TrueDevils avatar
Man blir ju nyfiken p om hon r lika slampig i sngen nu som d. Finns ju en anledning att han gifte sig med ludret frn brjan.

Vi kan nog skerstlla att samtliga mn i hennes nrhet har runkat till hennes material nr hon blir rvknullad osv.

Inklusive kungen😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in