Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2010-02-24, 23:41
Medlem
BillTheButchers avatar
Helt vrdels film.
Citera
2010-02-25, 06:26
Medlem
Nja, ganska ointressant film. Typiskt Scorsese. Intet nytt under solen.
Citera
2010-02-25, 07:54
Medlem
FreeThinkers avatar
Avskyr Gangs of New York. Kan inte ta ngot i den filmen p allvar.
Leo knns skitfel och r inte trovrdig i sin roll sen s r hela premissen tntig som fan. Vuxna mn som ska 'forma' Amerika med gatuslagsml osv. "America was made on the streets" *Asgarv*
Citera
2010-02-25, 11:59
Medlem
3rdstones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeThinker
Avskyr Gangs of New York. Kan inte ta ngot i den filmen p allvar.
Leo knns skitfel och r inte trovrdig i sin roll sen s r hela premissen tntig som fan. Vuxna mn som ska 'forma' Amerika med gatuslagsml osv. "America was made on the streets" *Asgarv*
Jag hade ocks oerhrt svrt fr GONY nr den var ny. Tyckte hela historien kndes konstruerad (oavsett hur mycket verklig historia den rent faktiskt kanske bygger p). Visserligen bra skdisar, dock knde jag samma sak som FreeThinker betrffande dessa gatu-fighter. Fr att vara ett verk av Scorsese upplevde jag filmen som ovanligt oengagerande.

Men jag har tnkt se om den nn gng, och ge den en chans till. Det har ju hnt frr att man omvrderat filmer.
Citera
2010-02-25, 12:04
Medlem
Kristofferssons avatar
Filmen r 40 minuter fr lng och innehller Leo-mannen-vars-filmer-jag-aldrig-ser-klart i en huvudroll.

Nej den enda anledningen att man kikar p den hr filmen r att DDL r med.
Citera
2010-02-25, 14:06
Medlem
Jontalinens avatar
Tycker den r riktigt bra! Lite lng kanske med det bidrar till knslan. DDL r gudalik!
Citera
2010-02-25, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristoffersson
Filmen r 40 minuter fr lng och innehller Leo-mannen-vars-filmer-jag-aldrig-ser-klart i en huvudroll.
Nej den enda anledningen att man kikar p den hr filmen r att DDL r med.

Delad huvudroll d? Antingen ljuger du eller s har du missat en hel del bra filmer! TNT
Citera
2011-01-29, 02:07
Medlem
Sputnik2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
Tycker den r riktigt bra! Lite lng kanske med det bidrar till knslan. DDL r gudalik!

Nr kommer det tredje inlgget?

Ang filmen s r den otroligt underhllande, jag sjlv uppskattar ven lnga filmer (under frutsttning att filmen r bra dvs) s det r ytterligare ett plus. Bill r ju ocks oemotstndlig.
Citera
2015-05-09, 22:58
Bannlyst
Mycket bra film! Kanske 2002 rs bsta enligt mig. Har inte sett s mnga andra filmer frn det ret dock men har svrt att tro att nn annan r i nrheten.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in