• 1
  • 2
2009-03-09, 13:45
Medlem
Bobby Creeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fridaynight
Grabben, när du medverkat på en professionell porrfilmsinspelning med all publik/crew members/kamerautrustning/tidspress m.m. så kan du komma och vara kaxig. Din lilla kuk hade nog inte rest sig en millimeter.
Ju den hade. Inte alla är som du..
Citera
2009-03-09, 19:38
Medlem
skitsamma, bara jag inte har jobbet som ska torka rent när dom är klara
Citera
2009-03-10, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scarface321
Varför får de ens betalt?
Vad tror du själv? Skulle ett produktionsbolag betala hundra eller tvåhundra dollar (jag har ingen aning om hur mycket manliga förmågor tjänar) till en manlig porrskådespelare om det fanns andra snubbar som gjorde ett precis lika bra jobb, fast gratis? Skulle du själv kunna tänka dig att medverka i tio, femtio eller hundra porrscener utan lön? Jag tror inte du skulle det.
Citera
2009-03-10, 00:38
Medlem
Buksmärtas avatar
Det är väldigt svårt att hitta killar som har den talangen. Såg en dokumentär där en porrfilmsproducent sa, utan att överdriva, att bara 1 på 100 killar som kommer in och provfilmar klarar av jobbet.

Det är ju killarna som har det tuffast. Varför tror du vi bara har en handfull manliga skådespelare i Sverige?
Citera
2009-03-10, 08:31
Medlem
killenmedfisks avatar
Det är ju lite så också att det inom den professionella branchen iaf är mycket tänk på kamera vinklar o dyl och inte fan har porrbolagen lust att "utbilda" alla som kanske är med och gör 1eller 2 filmer för att sedan jobba där de får betalt... bättre att ha de som de vet att det funkar med osv.... klart man ska ha betalt för att knulla :S
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in