Flashback bygger pepparkakshus!
2009-03-07, 18:23
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Det blir vl seger p mndag ocks p ungefr samma stt.

Jag undrar det jag.. Bryns har ju i princip frskt att vinna p ett ml i bda matcherna och gtt hem med hela laget, p mndag mste man vara mer offensiva n idag och i torsdags.

Jag tror det kan bli en mycket annorlunda match p mndag.
2009-03-07, 18:24
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Sativa
P mndag ska jag ha en 9-2 slakt!

Fyll lkerolen med Brynsare, porta frjestadarna. Gr en kanadensare och slpp in dem i hallen 20 min fre matchstart. Spela gamla bryns dngor och krossa dem!

Du menar att dom 2000 som inte kom till kvart #1 ska komma till kvart #3?
2009-03-07, 18:24
Medlem
Trillskes avatar
Tnkte ka till Gvle p mndag men tror jag skiter i det. Mr s jvla illa av det dr. Ett sdr bra lag ska inte ha flyt i en sn hr viktig match. Det gr ont i gonen.
2009-03-07, 18:25
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Jag undrar det jag.. Bryns har ju i princip frskt att vinna p ett ml i bda matcherna och gtt hem med hela laget, p mndag mste man vara mer offensiva n idag och i torsdags.

Jag tror det kan bli en mycket annorlunda match p mndag.

Jag frsker bara vara snll, de har ju Ove.
2009-03-07, 18:26
Medlem
Sofftarens avatar
FBK!!
S jvla sknt med 2-0 i matcher!
Nu r det bara och gasa i "Halstabletts" arenan p Mndag, spela avslappnat, nu har Bryns pressen p sig och vinna p Mndag
2009-03-07, 18:26
Medlem
Dr.Sativas avatar
Citat:
Du menar att dom 2000 som inte kom till kvart #1 ska komma till kvart #3?

Jo, det r vl en bra brjan iaf
2009-03-07, 18:27
Medlem
Sofftarens avatar
Citat:
P mndag ska jag ha en 9-2 slakt!

Fyll lkerolen med Brynsare, porta frjestadarna. Gr en kanadensare och slpp in dem i hallen 20 min fre matchstart. Spela gamla bryns dngor och krossa dem!
Lycka till! sger ja bara.....

Du skrev inte fel dr utan mena 2-9?
Senast redigerad av Sofftaren 2009-03-07 kl. 18:31.
2009-03-07, 18:29
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Jag frsker bara vara snll, de har ju Ove.

Haha det kunde varit vrre.. Tnk om Sjdins fru hade varit kvar..
2009-03-07, 18:31
Medlem
Dr.Sativas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sofftaren
Lycka till! sger ja bara.....

Du, det r inte precis s att ni har utklassat oss? Tror ni r lite frvnade ver hur bra vi har spelat mot er (till och med jag r det). Vi ger er mer n en match och det r absolut inte omjligt att vinna hemma efter att vissat en grym borta insats som r vldigt ovanligt av Bryns.
2009-03-07, 18:34
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Du, det r inte precis s att ni har utklassat oss? Tror ni r lite frvnade ver hur bra vi har spelat mot er (till och med jag r det). Vi ger er mer n en match och det r absolut inte omjligt att vinna hemma efter att vissat en grym borta insats som r vldigt ovanligt av Bryns.

Visst har Bryns gjort det bra i tv matcher men som sagt.. Matchserien r ver sju matcher och Frjestad leder med 2-0 efter att Bryns har spelat ver frvntan och Frjestad inte kommit upp i "normal" standard.

Tycker absolut att man ska hylla Bryns fr hur dom har spelat men.. hockey gr ut p att vinna matcher och inte att spela bra och fakta kvarstr. Bryns har inte vunnit en match i Karlstad sen 2002.
2009-03-07, 18:36
Medlem
Dr.Sativas avatar
Citat:
Visst har Bryns gjort det bra i tv matcher men som sagt.. Matchserien r ver sju matcher och Frjestad leder med 2-0 efter att Bryns har spelat ver frvntan och Frjestad inte kommit upp i "normal" standard.

Tycker absolut att man ska hylla Bryns fr hur dom har spelat men.. hockey gr ut p att vinna matcher och inte att spela bra och fakta kvarstr. Bryns har inte vunnit en match i Karlstad sen 2002.

Det dr med att man inte vunnit sen 2002 tror jag inte betyder ett shit. Mycket tillflligheter som spelat in osv.
2009-03-07, 18:39
Medlem
Sofftarens avatar
Citat:
Nej det har jag inte heller sagt!
Men nu leder FBK med 2-0 i matcher och efter matchen p Mndag r det 2 matcher i Karlstad dr Bryns inte vunnit p ja vet inte hur mnga r....S p Mndag tror i allafall jag att Bryns kommer och satsa mer offensivt och d kommer det skapas massor av kontringar till FBK....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in