Flashback bygger pepparkakshus!
2009-03-10, 01:31
Medlem
steffeGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Jag tycker absolut att Liv r bttre ocks..

Sen fr vi inte glmma Backlund som hade alla NHL scouter som ville se p honom..

Visst r det mnga NHL-scouter som ser p Timr nu, och visst r det Backlund de tittar p.
2009-03-10, 08:14
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Hehe

Hittade en film p Jonas Gustavsson ocls, det syns verkligen vilken skillnad det r och varfr vissa tycker Liv r en bttre mlvakt..

(Kolla in den 0:47 in... Satan vilken rddning..)

http://www.youtube.com/watch?v=J08dWoEWEhw

Hittade ox en film...Gustavsson kan han ox

http://www.youtube.com/watch?v=ktqVktLXddU
2009-03-10, 08:53
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steffeG
Visst r det mnga NHL-scouter som ser p Timr nu, och visst r det Backlund de tittar p.

Har inte psttt ngot annat..

Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Hittade ox en film...Gustavsson kan han ox

Tror dom flesta mlvakter har en eller tv sna dr.. Stefan Liv har vl ett gng, det r det som r skillnaden..
2009-03-10, 11:06
Medlem
Corrigans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anderna
Tveksamt om det var en mlvaktstavla med touch och den jvla Ronaldo skruven. Lite surt nr HV var bst i frlngningen. Jag r dock inte orolig d jag inte fr mitt liv kan frst hur Timr ska kunna vinna en match i Jnkping.
Det str 3-2 till Hv p Torsdag kvll sen krs Timr ver hemma.

Helvete...

En lobb frn mittzon - och det skulle INTE vara en mlvaktstavla!?
2009-03-10, 11:35
Medlem
mazzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corrigan
En lobb frn mittzon - och det skulle INTE vara en mlvaktstavla!?

Nja, snarare ett hrt skott frn Styf som tar p Voutilainens klubba p vgen mot ml. Jag tycker ocks att Liv ska kunna ta den, men det r ingen jttetavla heller.
2009-03-10, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chippen_
Men dra ballen i lsgrus!
http://norran.se/sport/hockey/skelle...icle258232.ece

Puckuslingen var ju inne....nja. Tur att det inte var dr som vi frlorade matchen idag..men det knns trots det bitter som fan...

Ja pucken var inne, sg jag redan p grdagens bilder (tips, Zooma in p ABs bild och stll frgan, var r pucken?).

Med LHC gon knns det dock sknt att fr en gngs skull ha dessa marginaler p vr sida. Hoppas det ven hller i sig .
2009-03-10, 15:11
Medlem
Partons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surfin_t
Ja pucken var inne, sg jag redan p grdagens bilder (tips, Zooma in p ABs bild och stll frgan, var r pucken?).

Med LHC gon knns det dock sknt att fr en gngs skull ha dessa marginaler p vr sida. Hoppas det ven hller i sig .

Omjligt att se.
2009-03-10, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parton
Omjligt att se.

Inte enligt mina gon, men jag antar att vi alla r olika. Inte fr att det r uppenbart eller att man ser pucken i ml. Men var tusan kan den vara nnstans.

Pucken r inte under benskyddet vilket r uppenbart med tanke p hur de r utformade. Och pucken syns heller ej bakom stolpen, vilket en puck som ej varit i ml eller dansat p linjen bort ha gjort.

Men ja ja, min uteslutningsmetod hr absolut INTE hemma i en regelbok som ska anvndas vid bedmning. Men nu vet du i alla fall hur jag resonerar.
2009-03-10, 15:49
Medlem
Partons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surfin_t
Inte enligt mina gon, men jag antar att vi alla r olika. Inte fr att det r uppenbart eller att man ser pucken i ml. Men var tusan kan den vara nnstans.

Pucken r inte under benskyddet vilket r uppenbart med tanke p hur de r utformade. Och pucken syns heller ej bakom stolpen, vilket en puck som ej varit i ml eller dansat p linjen bort ha gjort.

Men ja ja, min uteslutningsmetod hr absolut INTE hemma i en regelbok som ska anvndas vid bedmning. Men nu vet du i alla fall hur jag resonerar.

Jag frstod absolut hur du menar. Sjlvklart tnker man i samma banor sjlv. Det r just det, man ser inte att pucken r inne med blotta gat. Inte jag i alla fall. Den mest logiska slutsatsen man kan dra r att det r ml, men s som jag ser det r det svrt, kanske omjligt, att bevisa.
2009-03-10, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parton
Jag frstod absolut hur du menar. Sjlvklart tnker man i samma banor sjlv. Det r just det, man ser inte att pucken r inne med blotta gat. Inte jag i alla fall. Den mest logiska slutsatsen man kan dra r att det r ml, men s som jag ser det r det svrt, kanske omjligt, att bevisa.

Exakt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in