Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-03-11, 17:46
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
själv tänker jag nog sätta en trippel med Hv71 Färjestad och ManU(200)
En dubbel med Amadrid och arsenal(50) och en singel med arsenal(200).

Några tankar.


trippeln tror jag går in .. men tycker att du ska avvakta med arsenal matchen till kl 20:00 då man får se startelvan på uefas hemsida, om roma har dålig startelva, om totti/vucinic saknar eller någon annan viktig spelare kan du då satsa på den som singel, men annars tycker jag inte :P så avvakta
Citera
2009-03-11, 18:42
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av winwon
trippeln tror jag går in .. men tycker att du ska avvakta med arsenal matchen till kl 20:00 då man får se startelvan på uefas hemsida, om roma har dålig startelva, om totti/vucinic saknar eller någon annan viktig spelare kan du då satsa på den som singel, men annars tycker jag inte :P så avvakta

Sant sant mkt sant. får sista minuten tippa den tror jag.
Citera
2009-03-11, 19:55
  #15
Medlem
doni
riise- juan- diamouene- motta
pizzaro- brighi
tonetto- totti-taddei
vucinic


bänken:
arttur, aqualini- filipe-loria-baptista- montella-menez

almunia-
clichy- toure- gallas- sagna
nasri- diaby-denilson- eboue
benter- van persie

bänk: fabianski- eduardo-vela- walcott- song- djoru- gibbs
Citera
2009-03-12, 01:45
  #16
Medlem
Hamburger SV - Galatasaray AS
1 1.80
Paris SG - SC Braga
1 1.75
Werder Bremen - Saint Etienne
1 1.55
V Frölunda - Luleå HF
1 1.55
7.57

tänkta lira 400 kr , vinsten blir 3 tusen.

Är väldigt osäker på Hamburg här men går efter andras tankar.. Vad har ni för tips och vad tror ni?
Citera
2009-03-12, 09:58
  #17
Medlem
sifonen87s avatar
Var nere i kiosken och satte denna fyrlingen nu på morgonkvisten.

CSKA Moskva - Shaktar Donetsk 1
Hamburg - Galatasaray 1
Udinese - Zenit 1
Man City - Aalborg 1
Odds: 8,38

Brukar aldrig sluta bra för mig när alla tecken är samma på kupongen, men det hoppas jag ändras idag. CSKA tror jag kör över Shaktar Donetsk och det var den matchen tillsamans med City som jag redan hade bestämt mig för att sätta i kupongen. Hamburg och Udinese var rena tillägg i kupongen för att få upp oddsen lite. Galatasaray har jag ingen vidare koll på heller, såg i tidningen att dom nyligen förlorat med 5-2 mot kocaelispor i ligan på hemmaplan, och kocaelispor är ett bottenlag. Samtidigt har dock Hamburg en 4-1 förlust i senaste matchen dock på bortaplan.
Men jag vet inte om det var med deras starkaste trupper eller hur dom spelade matchen.

Denna kupongen var alltså bara en "magkänslekupong" och spelades därmed med en ganska låg insats, men det skulle vara kul att höra vad folket tror om Hamburg och Udineses chanser till att vinna sina matcher.
Citera
2009-03-12, 10:42
  #18
Avstängd
Lazimos avatar
Skulle nog inte våga spela på Hamburg eftersom de har nån förlust bakom sig de senaste.. Sen går det väl i regel bra för turkiska lag i tyskland? Dock blir det nog Man. City - Aalborg 1 iaf
Citera
2009-03-12, 13:17
  #19
Medlem
Udinese - zenit väldigt väldigt svår match tycker jag :P..
Har zenit några skadade eller nått.

Ja turkarna brukar trivas i hamburg, men lägg tanke till att Galatasaray bästa målskytt är avstängd, Milan Baros! Dom sålde precis sin mittback Meira till Zenit, och deras bästa mittback,jätten servet är skadad, sen har dom en annan mittbackskadad också, därför får en vänsterback spela mittback, trodde först att en defensiv spelare ,mehmet topal spela mittback men han är utanför laget därför får en vänsterback spela mittback...

Men endå är turkarna starka offensivt men för svagt defensivt i denna match.. Om dessa spelare hade varit med hade jag aldrig tagit Hamburg. Tänk inte ,det är Hamburgs hemmaplan eller liknande, det är som neutralt !:P

*Galatasaray vann senast mot Bursaspor i ligan, att dom förlorade mot kocelisor var för 2 omgångar sen, tror jag, innan dom vann över Bordeaux.
Citera
2009-03-12, 14:27
  #20
Medlem
Med tanke på Galatasarays skadeproblem och ett relativt starkt Hamburg tycker jag över 2,5 mål i matchen till 2.00 är spelvärt (Expekt). Tankar kring det?
Citera
2009-03-12, 14:48
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tennismange
Med tanke på Galatasarays skadeproblem och ett relativt starkt Hamburg tycker jag över 2,5 mål i matchen till 2.00 är spelvärt (Expekt). Tankar kring det?


jo det skulle funka, hamburg har släppt in totalt 7 mål och gjort 2 mål i sina två senaste matcher, men gs kommer inte ge upp så lätt, kan sluta 1-0 , väldigt svår faktiskt.

Marseille - AFC Ajax , marseille har haft problem med målskyttet, tänkte lira en under 2.5 mål ..

Varing på PSG då dom *vilar några spelare till PSG-Marseille i helgen.

FC Dynamo Kyiv - FC Metalist Kharkiv ,
Båda är från samma land !
Dinamo Kiev vann över Metalist senast,
04/03-09 Ukrainsk Premier League Metalist Kharkiv vs. Dynamo Kiev 0:2
__________________
Senast redigerad av winwon 2009-03-12 kl. 15:05.
Citera
2009-03-12, 14:54
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av winwon
jo det skulle funka, hamburg har släppt in totalt 7 mål och gjort 2 mål i sina två senaste matcher, men gs kommer inte ge upp så lätt, kan sluta 1-0 , väldigt svår faktiskt.

Marseille - AFC Ajax , marseille har haft problem med målskyttet, tänkte lira en under 2.5 mål ..

Varing på PSG då dom lirar några spelare till PSG-Marseille i helgen.

FC Dynamo Kyiv - FC Metalist Kharkiv ,
Båda är från samma land !
Dinamo Kiev vann över Metalist senast,
04/03-09 Ukrainsk Premier League Metalist Kharkiv vs. Dynamo Kiev 0:2

Intressant det du nämner kring PSG, blir till att ta en analys där tror jag bestämt.
Citera
2009-03-12, 15:06
  #23
Medlem
Werder Bremen - Saint Etienne
1 1.55
Marseille - AFC Ajax
över/under
färre än 2.5 mål 1.70
PFC CSKA Moskva - FC Shakhtar Donetsk
över/under
färre än 2.5 mål 1.75
FC Dynamo Kyiv - FC Metalist Kharkiv
1 1.80
8.30



Vad tycker ni om denna fyrling då?
Citera
2009-03-12, 15:13
  #24
Avstängd
Lazimos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winwon
Werder Bremen - Saint Etienne
1 1.55
Marseille - AFC Ajax
över/under
färre än 2.5 mål 1.70
PFC CSKA Moskva - FC Shakhtar Donetsk
över/under
färre än 2.5 mål 1.75
FC Dynamo Kyiv - FC Metalist Kharkiv
1 1.80
8.30



Vad tycker ni om denna fyrling då?

Oddsen är fina, men tycker de båda färre än 2.5 mål känns lite väl riskabel faktiskt, men gör som du vill!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback