2009-03-11, 18:23
Medlem
Secs avatar
Tjena!
Har ni några tips på hur man kan tjäna pengar på att ladda upp porr på olika sidor? Kikade tex lite på www.slutdrive.com men är inte helt med på hur det funkar och OM det ens funkar. Måste finnas mkt folk där ute som lever på detta? Den smått legendariske Wyatt Earp tex som figurerar på diverse forum..han måste ju tjäna nåt på att ladda upp hundratals filer i veckan?

Tack på förhand!
Citera
2009-03-11, 18:42
Medlem
Luigis avatar
Jag gissar att den största inkomsten för sånt är reklam på websidorna.
Citera
2009-03-11, 19:21
Medlem
Pokedexs avatar
Hur mycket tar du betalt för att ladda ner de här filmerna?

http://www.bigboobdreams.com/tour.php?p=tour1&g=1

??
Citera
2009-03-11, 20:16
Medlem
Secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pokedex
Hur mycket tar du betalt för att ladda ner de här filmerna?

http://www.bigboobdreams.com/tour.php?p=tour1&g=1

??

Är inte riktigt med på vad du menar nu...
Vem ställer du frågan till?
Jag talar om att tjäna pengar på att ladda UPP porr, inte ladda ner..Vem fan tjänar pengar på det? Då hade jag varit miljardär ju.
Citera
2009-03-11, 20:21
Bannlyst
Alternativet är att börja på knullis.com t.ex och börja ladda upp klipp för pengar som småpojkar kan börja tanka ner för en tjugolapp per film.

Lycka till och hoppas på god skörd.
Citera
2009-03-11, 20:30
Medlem
Ramaskriets avatar
Jag tänkte också tipsa om knullis, men ovanstående hann före. Är du en duktig uppladdare får du också ett gratis VIP-konto som ger vissa förmåner.
Citera
2009-03-11, 20:39
Medlem
Secs avatar
Tack..knullis får ju kollas in..helt klart. Men trodde det bara var egengjord porr där eller?
Citera
2009-03-11, 21:03
Medlem
BettanyMaids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sec
Tack..knullis får ju kollas in..helt klart. Men trodde det bara var egengjord porr där eller?

Tror inte att det är riktigt lagligt att ladda upp och tjäna pengar på porr man inte själv har upphovsrätten till. Men men, lycka till!
Citera
2009-03-11, 21:09
Medlem
Secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettanyMaid
Tror inte att det är riktigt lagligt att ladda upp och tjäna pengar på porr man inte själv har upphovsrätten till. Men men, lycka till!

Haha...nä..lagligt är det kanske inte. Men då får nog tex snuska.com eller synd.nu lägga ner sin verksamhet. =)

Har inga direkt betänksamheter med huruvida det är lagligt eller ej. Dessutom hade jag mest tänkt ladda upp amatörporr, inte några producerade filmer direkt.
Citera
2009-03-11, 23:27
Medlem
Pokedexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sec
...Jag talar om att tjäna pengar på att ladda UPP porr, inte ladda ner...

Jag vet inte hur man laddar ner filmerna, vill du gäöra det och jag betalar dig?
Citera
2009-03-12, 11:20
Medlem
Secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pokedex
Jag vet inte hur man laddar ner filmerna, vill du gäöra det och jag betalar dig?
Ja precis..gå in på piratebay, ladda ner en film du tycker verkar bra. Sen behöver du bara betala in 50 kr per film till mig. Ok? Bra idé?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in