Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2009-03-13, 21:51
Medlem
Frlorar 1000kr tack vare Rgle , Vxj frtjnade vinna i frlngningen men gjorde tyvrr inte ml.
2009-03-13, 21:53
Medlem
Partons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
De r vl underskattade s det smller om det. Eller var det det du menade?

Drfr jag gnller om det hela tiden. SSK > > > > > > allsvenskan.

Jag menar att ALLA tar fr givet att Leksand ska g upp i r (som vanligt). De brjade det 72a tertget med att frlora den viktigaste (frsta matchen och p hemmaplan) mot en av toppkonkurrenterna. Det verkar som om mnga verkar tro att LIF ska sopa mattan med alla.

SSK hr ju hemma i Elitserien. Dom fr grna stanna fr mig.
2009-03-13, 21:53
Bannlyst
"mktiga Lif"
2009-03-13, 21:54
Medlem
Trillskes avatar
Vad pysslar ni med? Orka betta Rgle i kvalserien. Alla odds jag sett p ntet pekar t helt fel hll fr att hitta vrde.

Lathet och idioti fr bli frklaringen att det inte ligger ngra pengar p SSK-avancemang frn min sida.
Nu r det vl fr sent gissar jag.
2009-03-13, 21:59
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parton
Jag menar att ALLA tar fr givet att Leksand ska g upp i r (som vanligt). De brjade det 72a tertget med att frlora den viktigaste (frsta matchen och p hemmaplan) mot en av toppkonkurrenterna. Det verkar som om mnga verkar tro att LIF ska sopa mattan med alla.

Din nt, du blandar ihop "tar fr givet" med "hoppas".
Nej ingen vid sina sinnens fulla bruk tror att LIF ska sopa mattan med alla, dremot r det fullt mjligt med en 2:a plats efter SSK. Rgle kan g och lgga sig.
2009-03-13, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lerra1
Frlorar 1000kr tack vare Rgle , Vxj frtjnade vinna i frlngningen men gjorde tyvrr inte ml.

Satsade du SEK 1,000 pa Rogle?!?
2009-03-13, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherbert
Satsade du SEK 1,000 pa Rogle?!?

Sjlvklart, trodde att de skulle vara verlgsna men ack s fel jag hade!
2009-03-13, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parton

Jag mste sga att jag tycker precis tvrtom. Leksand har vl aldrig varit s hr nedelagstippade, men fr det behver man ju inte spela Elitserien nsta r. Jag anser att man har ungefr lika stor chans som Rgle och Allmnna medan Tlje har strre. Vxj och Vsters har en obetydlig chans.
2009-03-13, 22:19
Medlem
funerals avatar
Vik-tig vinst fr vsters idag Nu vntar vxj och rgle hemma....vinst i bgge dom.....ja d r vi(k) med p allvar
2009-03-17, 20:03
Medlem
Sodajacks avatar
Jag tror ocks vsters chanser r vldigt sm men man brjar ju sklart hoppas lite smtt nu. Hur spelas kvalserien? r det returmatcher ocks? Frhoppningsvis inte d kar chanserna fr skrllag lite mer hehe
2009-03-17, 20:07
Medlem
SweTechs avatar
Trd lst

//Mod
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem