Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-06, 13:54
Medlem
u_n_mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psycho-Killer
Enklast är att trejda över din Facebook-wall

Menar du att manska posta på sin wall att man vill ha grejerna eller hur kan man trada via sin FB-wall? Alla har inte så många spelare.. jag själv har typ 3 aktiva spelare men ändå 501 members med hjälp av "de neutrala maffiamembers man kan skicka mellan varandra" Jag vill absoluuuut inte posta för alla mina vänner om vad jag behöver i MW. hatar mest den grejen att man måste ha x antal maffia members som suportar en i många uppdrag..
Citera
2011-08-06, 16:31
Medlem
Psycho-Killers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av u_n_me
Menar du att manska posta på sin wall att man vill ha grejerna eller hur kan man trada via sin FB-wall? Alla har inte så många spelare.. jag själv har typ 3 aktiva spelare men ändå 501 members med hjälp av "de neutrala maffiamembers man kan skicka mellan varandra" Jag vill absoluuuut inte posta för alla mina vänner om vad jag behöver i MW. hatar mest den grejen att man måste ha x antal maffia members som suportar en i många uppdrag..

Det är ju lite upp till dig själv.
själv har jag en profil där jag BARA spelar, så att mina irl-vänner inte behöver få massa skräp.
Har 600-700 spelare där, o får det jag behöver inom ett par minuter.

Min "riktiga" facebook supportar jag bara min MW med.

Lägg upp det du behöver ha i din Wishlist o lägg ut den på din wall.
Sen är det ju så att ju mer man ger, ju mer får man tillbaka. Jag har kanske 100 spelare som jag vet att om jag skickar något till så får jag samma tillbaka.
Citera
2011-08-06, 17:04
Medlem
Citat:
själv har jag en profil där jag BARA spelar, så att mina irl-vänner inte behöver få massa skräp.

Sen är det ju så att ju mer man ger, ju mer får man tillbaka. Jag har kanske 100 spelare som jag vet att om jag skickar något till så får jag samma tillbaka.

Får jag fråga om man kan bli din vän på Mafia Wars? Vore trevligt.

Tack på förhand!
Citera
2011-08-06, 18:01
Medlem
Psycho-Killers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nanonym
Får jag fråga om man kan bli din vän på Mafia Wars? Vore trevligt.

Tack på förhand!

Helt ok.
PMa mig ditt Facebook-namn så addar jag dig.
Citera
2011-08-06, 18:51
Medlem
u_n_mes avatar
Citat:

Ja jag håller med dig att det skulle var det optimala men det är knappast troligt att jag lägger upp ett nytt konto för att börja om att levla upp 700+ levlar. Men skadar väll inte att få en stadig medlem i maffian så jag skickar ett PM till dig med.
Citera
2011-08-06, 19:21
Medlem
Psycho-Killers avatar
Alltså, MW är ju uppbyggt på att man ska skapa sociala kontakter, har du inte "vänner" så är det jäkligt svårt att ta sig vidare.
Har addat dig.
Citera
2011-08-06, 19:38
Medlem
u_n_mes avatar
Citat:
Alltså, MW är ju uppbyggt på att man ska skapa sociala kontakter, har du inte "vänner" så är det jäkligt svårt att ta sig vidare.
Har addat dig.

Ja jag håller med dig men det är inte uppbyggt så att man kan hålla sin normala sociala kontakt utan massa irriterande postrs och har man inte skapat ett separat konto innan man inser vidden av det så får man stå sitt kast.. Jag anser dock att jag inte kan spamma min FB med massa idiotiska requests.

Nu är jag iaf i den situation som jag 'r och har ingen tanke på att byta bort den på grund av allt jobb jag lagt ner.

Om det var mig du pratade med så har jag inte fått din invite.
Citera
2011-08-06, 20:49
Medlem
Psycho-Killers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av u_n_me
Ja jag håller med dig men det är inte uppbyggt så att man kan hålla sin normala sociala kontakt utan massa irriterande postrs och har man inte skapat ett separat konto innan man inser vidden av det så får man stå sitt kast.. Jag anser dock att jag inte kan spamma min FB med massa idiotiska requests.

Nu är jag iaf i den situation som jag 'r och har ingen tanke på att byta bort den på grund av allt jobb jag lagt ner.

Om det var mig du pratade med så har jag inte fått din invite.

Jag addade det namn/stad du angav.

Du vet att du kan ställa in "grupper" på FB, där du kan skicka ut requests bara till dem du vill?
Lite knöligt, men ändå en möjlighet.
Citera
2011-09-16, 01:42
Medlem
varför kan jag inte skicka requests o.s.v, en del av min mafia verkar kunna, har testat att köra unframed o så.
Lite svårt att be om delar till nya properties och få hjälp med missions o.s.v och tiden tickar ner =(

Är det Zynga som är uppknullat eller är det ngt annat?
Ngn som har svar på detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in