Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-22, 23:48
Medlem
landa p 10 rtt
Citera
2012-02-23, 00:10
Medlem
10 rtt fr 16kr
Citera
2012-02-23, 06:56
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaldemarKa
Nja, 13 rtt blev det inte. Men det blev sex gnger insatsen i vilket fall.

http://liverattning.se/1x2/2012-02-2...ffe%20Bolaget#

Grattis, snyggt spelat!

n en gng visar det sig att stora system med egna rader r vgen att g. Skulle grna konstruera ett liknande sjlv men har inte ekonomin fr att spela fr 10k...Bolag r frsts en mjlighet men det r jag nd inte s jttesugen p. D mste man ju dela p vinster ocks.
Citera
2012-02-23, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Canalates
Varsgod!

11 rtt p ett M12 r inte illa pinkat tycker jag, vet inte riktigt hur jag tnkte dr uppe, borde sjlvfallet ha spikat i alla fall West Ham.
Hade varit gtt med 11-12.000:- p ett M12.

Ska bli otroligt spnnande att logga in p Svenskaspel och se om jag har 12 rtt eller 3-4 kuponger med 11 rtt.

Hr var det fantastiska M12.

snyggt spelat Canalates ))
Citera
2012-02-24, 16:17
Medlem
Canalatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N1kolas
snyggt spelat Canalates ))

Tackar!

Idag fick man lsenordet frn "Bg-Visby" och jag fick 12 rtt p mitt R-system (p Ramen ocks s hade ingen chans p 13) men vilken lycka, klart bttre n 11 i utdelning.
Det var ett R-system fr 16:- men med ett antal garderingar.

Utver detta 3 system med 11 rtt.

Ett M12.
Ett M128.
Ett R-4-4(144) + 1 MG.

S helt klart plus i kassan!

Men... (alltid ett men) nu r det dags fr 13 rtt igen tycker jag.
Dags att spna framt infr helgen.

Canalates
Senast redigerad av Canalates 2012-02-24 kl. 16:20.
Citera
2012-02-24, 19:57
Medlem
navelluddarns avatar
1. Cardiff - Liverpool 1 X
2. Arsenal - Tottenham X 2
3. Norwich - Manch.U 1 X
4. Stoke - Swansea 1 X
5. Atalanta - Roma 2
6. Napoli - Inter 1 X
7. At.Madrid - Barcelona 2
8. Sociedad - Mallorca 1
9. Lazio - Fiorentin 1 X 2
10. Bologna - Udinese 2
11. B.Mnchen - Schalke X
12. PSV Eindh - Feyenoord 1
13. Galatas. - Besiktas X
96 engda krringar
Citera
2012-02-25, 22:25
Medlem
Germanofils avatar
R 3-3-24 + MG = 96 rader

1. Cardiff - Liverpool X2 M
2. Arsenal - Tottenham 1X2
3. Norwich - Manch.U 2

4. Stoke - Swansea 1X
5. Atalanta - Roma X2
6. Napoli - Inter 1X2

7. At.Madrid - Barcelona 2
8. Sociedad - Mallorca 12
9. Lazio - Fiorentin 12 M

10. Bologna - Udinese 2
11. B.Mnchen - Schalke 1
12. PSV Eindh - Feyenoord 1X2
13. Galatas. - Besiktas 1
Citera
2012-02-25, 22:53
Medlem
EUROPATIPSET 26/2 2012

R6-3-24 (10 rtt garanti vid 13)

1. Cardiff - Liverpool 2
2. Arsenal - Tottenham 1X2
3. Norwich - Manch.U 2
4. Stoke - Swansea 1X2
5. Atalanta - Roma X2
6. Napoli - Inter 1X2
7. At.Madrid - Barcelona 1X2
8. Sociedad - Mallorca 1X2
9. Lazio - Fiorentina 1X
10. Bologna - Udinese X2
11. B.Mnchen - Schalke 1
12. PSV Eindh - Feyenoord 1
13. Galatas - Besiktas 1X2
Citera
2012-02-25, 23:59
Medlem
elimicmats avatar
Det kan bli en rolig omgng det hr med en del potentiella skrllar...

80% p United r alldeles fr hgt. Visst br man vinna matchen men bortamatch r alltid vanskligt. Nykomlingarna Norwich kommer att kmpa som besatta, och kanske kanske kan ett oavgjort resultat ns.

Inter har verkligen inte rosat marknaden p sista tiden, men kapacitet finns dr. Rtt som det r smller det till fr lag i verklig kris. X2 rensar ganska okey faktiskt.

At.Madrid r ruskigt tajta hemma, med enbart sju inslppta ml. Barca har verlget lag men just nu verkar det inte som om det r kul att lira boll hos dom. 72% p bortaseger r klart fr hgt.

B-Munchen r ett annat lag som just nu underpresterar. 0-0 match mot jumbon fljt att en riktigt dlig match mot Basel. Schalke r inget dligt lag. Bara ngra ynka pong bakom..... kryssvarning det grvsta...

Sedan avslutar det med tv gldheta derbyn, och det r alltid lurigt. Dock lider Feyernoord av tunga avbrck...

Dock kan jag i min livligaste fantasi inte se Liverpool frlora mot Cardiff p neutral plan. Tror att Pool kr stenhrt och har 3-0 i HT och sen defilerar hem cupen.... (Fast det hade varit jvligt kul fr skottarna om dom kunnat vinna hela skiten).

Sjlv ska det bnkas fr hatmatch dr jag hoppas Gunners fr ta damm i en hel vecka. Litar p att Spurs match mot Stevenage var ett olycksfall i arbetet. Anfallet spelade sjukt pinsam fotboll d. I morgon nskar man att man bodde i London.... (Helgardering gjuten).
Citera
2012-02-26, 00:12
Medlem
WaldemarKas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elimicmat
Det kan bli en rolig omgng det hr med en del potentiella skrllar...

80% p United r alldeles fr hgt. Visst br man vinna matchen men bortamatch r alltid vanskligt. Nykomlingarna Norwich kommer att kmpa som besatta, och kanske kanske kan ett oavgjort resultat ns.

Inter har verkligen inte rosat marknaden p sista tiden, men kapacitet finns dr. Rtt som det r smller det till fr lag i verklig kris. X2 rensar ganska okey faktiskt.

At.Madrid r ruskigt tajta hemma, med enbart sju inslppta ml. Barca har verlget lag men just nu verkar det inte som om det r kul att lira boll hos dom. 72% p bortaseger r klart fr hgt.

B-Munchen r ett annat lag som just nu underpresterar. 0-0 match mot jumbon fljt att en riktigt dlig match mot Basel. Schalke r inget dligt lag. Bara ngra ynka pong bakom..... kryssvarning det grvsta...

Sedan avslutar det med tv gldheta derbyn, och det r alltid lurigt. Dock lider Feyernoord av tunga avbrck...

Dock kan jag i min livligaste fantasi inte se Liverpool frlora mot Cardiff p neutral plan. Tror att Pool kr stenhrt och har 3-0 i HT och sen defilerar hem cupen.... (Fast det hade varit jvligt kul fr skottarna om dom kunnat vinna hela skiten).

Sjlv ska det bnkas fr hatmatch dr jag hoppas Gunners fr ta damm i en hel vecka. Litar p att Spurs match mot Stevenage var ett olycksfall i arbetet. Anfallet spelade sjukt pinsam fotboll d. I morgon nskar man att man bodde i London.... (Helgardering gjuten).

Tycker du r rtt ute i din analys. Dremot undrar jag varfr skottarna skulle bry sig nmnvrt.
Cardiff r frn Wales och matchen spelas vl p Wembley?
Citera
2012-02-26, 00:18
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elimicmat

Tror att frdelningen jmnar ut sig lite under morgondagen. Norwich har i och fr sig visat sig mnskliga mot bra motstnd p hemmaplan. Frluster mot Arsenal och Tottenham. Tv stora orosmoment r dock fljande: United hade match mot Ajax nyligen, ven om uppstllningen var reservbetonad, och det faktum att matchen spelas redan 14:30. Det r ingen normal matchtid fr ngot av lagen. Kanske kan pverka. Jag kommer i alla fall kra att max ett av United och Pool fr vinna.
Citera
2012-02-26, 00:21
Medlem
charlezzz173s avatar
funderar p att spika man u, liverpool och stoke samt kra helgardering p resten. men bestmmer imorn
(topptipset)
Senast redigerad av charlezzz173 2012-02-26 kl. 00:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in