Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-08-30, 20:46
  #973
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige1990
“We’ve won this war through atrocity propaganda and we’re just starting right now. We will continue this atrocity propaganda, we will increase it until no one is going to adopt a good word from the Germans until everything is destroyed that could bring them sympathy in other countries and until they are so confused that they no longer know what they are should do. When this is achieved, when they begin to pollute their own nest, not reluctantly but with zeal to obey the victors, only then is the victory complete. It will never be final. The re-education requires conscientious, undecayed care like an English lawn. Only a moment of carelessness and the weeds break through, this ineradicable weed of historical truth. ”

An Allied Ummer to Prof. Dr. med. Friedrich Grimm (author of the extremely readable book “Political Justice – the disease of our time”, Bonn 1953)


Redan 1953 beskrev alltså judestyrda väst vad man skulle göra med Tyskland. Exakt så blev det också. Idag är Tyskland en judisk svinstia av värsta sort.
Citera
2023-08-30, 20:57
  #974
Medlem
NoraKuzmas avatar
Intressant frågeställning.

NSDAP och AH blev valda i demokratiska val av tyska folket.

Att lägga hela skulden för koncentrationsläger och etnisk rensning och Andra Världskriget på AH och NSDAP är i min mening att göra det för enkelt för sig. History for dummies!

Stalin var inte folkvald i Sovjetunionen. Det var en diktatur han ärvde. Likaså med Mao Tsetung.

Men att AH anses vara värst är att inte förvånande.
Tyskland tillhörde den förlorande sidan i andra världskriget.
Så mer fokus har varit på Nazitysklands brott mot mänskligheten.
Sovjetunionen störtades långt efter krigslutet 1945 och Kommunist-Kina lever i viss mån än.

Sedan är det lättare att känna avsky över Nazitysklands koncentrationsläger där man systematiskt utrotade männskor efter etniskt tillhörighet och genetik.
Att utrota människor efter deras ekonomiska bakgrund och politiska åsikter anses inte vara lika "grymt". Tydligen.

Där ligger nog svaret.
Citera
2023-08-30, 21:06
  #975
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoraKuzma
Intressant frågeställning.

NSDAP och AH blev valda i demokratiska val av tyska folket.

Att lägga hela skulden för koncentrationsläger och etnisk rensning och Andra Världskriget på AH och NSDAP är i min mening att göra det för enkelt för sig. History for dummies!

Stalin var inte folkvald i Sovjetunionen. Det var en diktatur han ärvde. Likaså med Mao Tsetung.

Men att AH anses vara värst är att inte förvånande.
Tyskland tillhörde den förlorande sidan i andra världskriget.
Så mer fokus har varit på Nazitysklands brott mot mänskligheten.
Sovjetunionen störtades långt efter krigslutet 1945 och Kommunist-Kina lever i viss mån än.

Sedan är det lättare att känna avsky över Nazitysklands koncentrationsläger där man systematiskt utrotade männskor efter etniskt tillhörighet och genetik.
Att utrota människor efter deras ekonomiska bakgrund och politiska åsikter anses inte vara lika "grymt". Tydligen.

Där ligger nog svaret.


"Sedan är det lättare att känna avsky över Nazitysklands koncentrationsläger där man systematiskt utrotade människor efter etniskt tillhörighet och genetik." = 100% lögn för allt var bara krigspropaganda.

Jag har undersökt flera år och vet vad är sant och vad är lögner.
Citera
2023-08-30, 21:21
  #976
Medlem
Tervulls avatar
Det mest anmärkningsvärda är att man skall göra det förbudet enligt lag att ifrågasätta förintelsen. Jag har aldrig funderat något större på förintelsen och hitlers framfart men när jag fick höra att man inte kommer få ifrågasätta det så började jag dra öronen åt mig. Varför får man inte ifrågasätta? Vad är dom rädda för?
Citera
2023-08-30, 21:41
  #977
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Det mest anmärkningsvärda är att man skall göra det förbudet enligt lag att ifrågasätta förintelsen. Jag har aldrig funderat något större på förintelsen och hitlers framfart men när jag fick höra att man inte kommer få ifrågasätta det så började jag dra öronen åt mig. Varför får man inte ifrågasätta? Vad är dom rädda för?

"Varför får man inte ifrågasätta?" = För hela lögnen av den påhittade förintelsen skulle falla snabbt om folk började att faktiskt ifrågasätta och undersöka saken själv och våga ställa dem rätta frågorna.

Jag har insett att man behöver bara få en enda självständig tanke för att få förintelse lögnen att falla ner som ett kort hus.

Tvinga genom lag bekräftar att förintelsen är en hoax och en stor lögn och totalt bedrägeri.

https://www.regeringen.se/rattsliga-...0/dir.-202187/

"Vad är dom rädda för?" = Dem är rädda att förlora makten över oss och vi världensbefolkning får nog av alla lögner och därefter utplåna problemet.
__________________
Senast redigerad av Sverige1990 2023-08-30 kl. 21:57.
Citera
2023-08-31, 08:12
  #978
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige1990
"Sedan är det lättare att känna avsky över Nazitysklands koncentrationsläger där man systematiskt utrotade människor efter etniskt tillhörighet och genetik." = 100% lögn för allt var bara krigspropaganda.

Jag har undersökt flera år och vet vad är sant och vad är lögner.


Hehe…ja förintelsesagan är en gigantisk bluff. Det upptäcker man snabbt när man börjar granska rövarhistorierna mer i detalj och utan skygglappar. En typisk judebluff för att skaffa sig offerkofta men även de allierade hade nytta av den. Holohoax hjälpte till att motivera varför 70 miljoner människor var tvungna att dö i WWII. Ursprungsmotivet att hjälpa Polen sket sig ju när Sovjet tog över Polen och halva Europa och införde kommunism.
Citera
2023-08-31, 08:15
  #979
Medlem
Asb3rger1337s avatar
1 För han förlorade
2 För att systematiseringen va så industriell och symmetrisk
Och flera av anledningarna som folk nämnt.
Citera
2023-08-31, 10:49
  #980
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endevil
Hehe…ja förintelsesagan är en gigantisk bluff. Det upptäcker man snabbt när man börjar granska rövarhistorierna mer i detalj och utan skygglappar. En typisk judebluff för att skaffa sig offerkofta men även de allierade hade nytta av den. Holohoax hjälpte till att motivera varför 70 miljoner människor var tvungna att dö i WWII. Ursprungsmotivet att hjälpa Polen sket sig ju när Sovjet tog över Polen och halva Europa och införde kommunism.

Typ den här korkade påhittade historien som bara idioter kan tro på.

"Moshe Peer's astounding Holy Shoah tale - Gassed six times by the Nazis and survived!!"

"Ursprungsmotivet att hjälpa Polen" = Det var bara ursäkten för att starta krig mot Tyskland.
__________________
Senast redigerad av Sverige1990 2023-08-31 kl. 11:03.
Citera
2023-08-31, 16:58
  #981
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige1990
Typ den här korkade påhittade historien som bara idioter kan tro på.

"Moshe Peer's astounding Holy Shoah tale - Gassed six times by the Nazis and survived!!"

"Ursprungsmotivet att hjälpa Polen" = Det var bara ursäkten för att starta krig mot Tyskland.


Många av de där rövarhistorierna från överlevare är riktigt underhållande. Stjärtdiamanten är en klassiker också. För att inte tala om masturbationsmaskinerna. Men det är klart att WWII bara handlade om makt. Den anglojudiska hydran kände sig hotad av det nya Tyskland. På sätt och vis är det kosmisk karma att UK idag förvandlats till en judisk svinstia av grisigaste slag.
Citera
2023-09-20, 00:00
  #982
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endevil
Många av de där rövarhistorierna från överlevare är riktigt underhållande. Stjärtdiamanten är en klassiker också. För att inte tala om masturbationsmaskinerna. Men det är klart att WWII bara handlade om makt. Den anglojudiska hydran kände sig hotad av det nya Tyskland. På sätt och vis är det kosmisk karma att UK idag förvandlats till en judisk svinstia av grisigaste slag.

https://holocaustencyclopedia.com/

Holo-nonsense
Citera
2024-04-05, 22:40
  #983
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige1990
https://holocaustencyclopedia.com/

Holo-nonsense


The Jewish Holocaust is a Jewish HoloHoax.

https://archive.org/details/we-inven...domor/1000.jpg
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback