Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-25, 10:17
  #5029
Medlem
Hur set det ut med heroin i landet har det börjar ta slut som polischefen förutspådde i dialogiskt på youtube eller hur ser det ut är det nån torka? Han trodde det skulle ta slut redan i sommar och det är inte långt kvar.
Citera
2024-04-25, 11:28
  #5030
Medlem
Tjena, har hållit på med kanyler i ca 11år och nu om jag ska sätta i en ven så får jag ge upp ibland efter 8 stick på olika ställen, får absolut inga svar längre.

Så min fråga är vad är bästa sättet efter IV? IM eller Subkutant? Aldrig provat några av dessa sätt.

/mvh
Citera
2024-04-27, 00:48
  #5031
Medlem
pettings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PVitamin
Hur set det ut med heroin i landet har det börjar ta slut som polischefen förutspådde i dialogiskt på youtube eller hur ser det ut är det nån torka? Han trodde det skulle ta slut redan i sommar och det är inte långt kvar.

Bor i Malmö, upplever att det definitivt har blivit svårare att få tag i bra grejer, och får man tag i det är det mycket dyrare än för ett halvår sedan.

Någon annan från Malmö som kan bekräfta/"bestrida" det jag säger? Bara jag som har haft "otur" med min kran eller är det generellt sett svårare att få tag i bra/ok grejer för ett ok pris?
Citera
2024-04-27, 16:29
  #5032
Medlem
Jaggermeisters avatar
Kvalöiten har sjunkit markant sen talibanerna tog över afghanistan tyvärr. Nu tar jag inte heroin lika ofta som förut. Tog det varje det IV i 5 år innan jag kom in på LARO, har metadon nu. Men visst händer det ibland att jag tar, kanske 1 gång varannan månad. Och jag kan säga att kvaliten har sjunkit nå extremt alltså.
Citera
2024-04-28, 07:13
  #5033
Medlem
Kalle-Dussin-XIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Kvalöiten har sjunkit markant sen talibanerna tog över afghanistan tyvärr. Nu tar jag inte heroin lika ofta som förut. Tog det varje det IV i 5 år innan jag kom in på LARO, har metadon nu. Men visst händer det ibland att jag tar, kanske 1 gång varannan månad. Och jag kan säga att kvaliten har sjunkit nå extremt alltså.

Kan du avgöra det när du går på Metadon?
Citera
2024-04-28, 20:29
  #5034
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Dussin-XII
Kan du avgöra det när du går på Metadon?
Aa, varför skulle jagi nte kunna göra det?
Citera
Igår, 14:32
  #5035
Medlem
Kalle-Dussin-XIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Aa, varför skulle jagi nte kunna göra det?

Hur mkt heroin måste du skjuta i dig när du går på Metadon?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback