2013-05-28, 16:40
Medlem
OneTrueSaxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slynfitta666
S drfr var det en urskt till att inget hnde i sndags?

LuminorBase stter huvudet p spiken, igen.
Citera
2013-05-28, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTrueSaxon
Inte i fredags.
Nej d satt ni p eran pub och tordes inte komma ut

[quote=salad|43662576]
Citat:
Ursprungligen postat av MadDog76
ALLA VET att du inte r ens i nrheten av ens vara en casualgran!! Men precis som alla andra fr du posta vart du vill men d fr man ven vara beredd p att folk reagerar olika. Slr vad om att varendra firmabrud oavsett lag snker dig med en halvmiss!!!

Och nu har jag inte ens skrivigt att jag r en "casualgran". Burberry r ett fint mrke och drfr br jag sdana klder, jag har det inte fr att ngra jvla firma snubbar har det, haha.

haha du hade ju sugit kuk fr att f vara med p ett utav dfg`s 1000 gruppfoton
Smst e du
Senast redigerad av dowhatisay 2013-05-28 kl. 17:39.
Citera
2013-05-28, 17:38
Medlem
Ha ha. Ni r fr gulliga, ni "pensionerade grabbar" som frsker styra upp samtalsklimatet. Ni skruvar ju bara upp pajasstmpeln ytterligare en niv. Speciellt frvnad ver inlgg frn Arsedestroyer, som jag trodde hade fattat att vld aldrig r en lsning vid det hr laget. Att skryta ver gamla misshandelsfall och ngot som klassades som mordbrand om jag inte minns fel r patetiskt.

Att gymnasieungdomar tycker att det r lite ballt med "scenen" kan jag nstan frst, men vuxna mn?!
Citera
2013-05-28, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadDog76
Jag VET vad du SKRIVIT och INTE skrivit. Besker denna humorsida varje dag. Du gr mig ofta glad och jag r nyfiken hur du ser ut dr hemma i din kllare.

Hur kta kan du vara om du besker denna humorsida varje dag sjlv? Har du p allvar s trkigt varje dag att du tycker att denna sida r s kul? Personligen besker jag inte denna sida varje dag, och r ibland inte inne p ett bra tag. Men nr jag vl r inne s skriver jag. Jag r nyfiken p att se hur sliten du r p jobbet, nr du sitter och skrattar t saker p flashback.
Citera
2013-05-28, 19:34
Medlem
LillaLabans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dowhatisay
Nej d satt ni p eran pub och tordes inte komma ut

Om du har gteborgssympatier s kan du vl frga dina grabbar vad som hnde i helgen, approp "tordes inte komma ut". Att du inte r grabb har du redan klargjort. Antar att det tegs om detta p tget hem. D kan du hinta lite med ordet "hotell".
Citera
2013-05-28, 19:59
Medlem
Citat:
LuminorBase stter huvudet p spiken, igen.

Sanningen svider. Ni hade all tid i vrlden att g till mot attack i sndags. Bara en dlig urskt frn er sida.

Och var det inte du som inte visste vilka som var tidabergs stora sponsor fr?
Citera
2013-05-28, 20:02
Medlem
Slumlords avatar
Det sjukaste med klippet frn cupfinalen r technon som dunkar som ett bisarrt soundtrack till det som frsigr p planen.

http://www.youtube.com/watch?v=QCjXU-H3_Uc
Citera
2013-05-28, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slynfitta666
Inte smre n DIF i sndags. Dr stod man kvar p lktaren medan Blvitt hnade dom

Vad jag ser s springer ju frsta gbg killen tillbaka s fort 1 frn DIF mter upp
Citera
2013-05-28, 20:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slumlord
Det sjukaste med klippet frn cupfinalen r technon som dunkar som ett bisarrt soundtrack till det som frsigr p planen.

http://www.youtube.com/watch?v=QCjXU-H3_Uc

Haha arrangrerna har humor.
Citera
2013-05-28, 21:56
Medlem
Vill tacka alla som var uppe fr en magisk afton!

Saxat frn "intefanvetjag" skulle inte kunna skriva det bttre sjlv!

Stopp ett tag nu alla moralpredikare, media, och experter!

Hur har det hr Cup-guldet lyckats handla om allt annat n just guldet?

Blvitt-supportrar sprang in p planen i ett gldjerus fr att fira med sina spelare. Den som sitter och klagar, enkom, p den freteelsen mste vara en oinsatt, tv-tittande soffpotatis. En sn typ som tycker att det r fel med bengaler fr att han tvingas g och blanda en ny dipp till sina chips fr att matchen skjutits upp i 10 min. Du kan ta din jvla chipskl och vl kylda l och kra upp dr den inte syns, fr vi som ALLTID r p plats bryr oss inte om era sikter, vad de n m vara!

Det r detta som r supporterkultur, och det r detta man vill ha som spelare. Passar det inte s kan ni dra hrifrn och brja lira fr Hcken eller Gais. Det r vi som r IFK Gteborg, det r vi som har gtt p Blvitt sen vi var 6-7 r, varje jvla vecka. Det r vi som kt p bortaresor och europaventyr. Det r vi som sttt dr p kamratgrden och fljt trningar, det r vi som lidit och firat framgngar och motgngar genom ren. Och det r vi som garanterat kommer vara kvar vid IFK Gteborgs sida om 50 r ocks.
Vilka spelare, ledare, trnare och styrelsemedlemmar kan sga detsamma?! Vilka jvla sofftittande moralpredikande medgngare kan sga detsamma?! Vi stter agendan och vriga gr bst i att anpassa sig!

Och fr att komma till det som faktiskt hnde p Friends Arena, den 26 maj, denna underbara dag.
Blvitt vann en nervkittlande match, utan speciellt bra kvalitet p planen. Ngot vi i Sverige r vana vid. Ngot som dremot hll HG internationell niv var lktarstmningen. Tv bra klackar, med bengaltifo och riktigt bra sng genom hela matchen! 5 plus av 5 mjliga!
Blvitt vinner efter strafflggning och IFK-klacken stormar planen i gldjeyra. Djurgrdsklacken ilsknar till och frsker ven de ta sig in p planen fr att frstra festen. Tv, tre stycken frn deras sida lyckas ta sig in p planen och brjar attackera de firande supportrarna, det r frst EFTER detta som Blvitts supportrars uppmrksamhet riktas mot DIFs kortsida. Detta syns tydligt p ett av de filmklipp som figurerat p ntet de senaste dagarna!

Jag hller med om att det ALDRIG r okej att anvnda en tnd bengal som ett vapen och slnga in den i en folkmassa, men detta r inget som 4000 personer suttit och diskuterat fram att man skall gra i samfrstnd, detta r EN individs egna handlingar.

Dremot r det INGA SOM HELST KONSTIGHETER att Wisemen tar tten och stller sig nrmast DIF-klacken. Oavsett vad alla medgngare och moralkrringar sger.
Fr oavsett om WM hade sttt dr eller inte s hade det blivit totalt kaos om Djurgrdens supportrar kommit in p planen. Det var vran frbannade jvla plikt att st dr som en extra mur mellan stockholmarna och vra firande spelare och supportrar.

Sen s frstr vi att Djurgrden vill g ut och kritisera SvFF efter deras helt sinnesjukt godtyckliga straffutdmande beslutsfattande efter tidigare incidenter, nr det gller allsvenska arrangemang, men att IFK Gteborg och vra egna spelare knner sig tvingade att g ut och kritisera fr ngot snt hr bagatellartat r en skam! Ni borde skmmas!!! Det r vi som gr att det som NI presterar fr ett vrde! Utan oss hade ni bara ftt sitta o fira med en handfull barnfamiljer och era flickvnner!!

Det hr var fan INGENTING att klaga p, dras inte med i medias sensationsjournalistik och pajjkastning!!
Jag minns 2009 nr AIK vann allsvenskan p Ga Ullevi och svl spelare som supportrar firade framfr VR klack ifrda "Hata Gteborg"-trjor. Inte ljud hrdes frn ngra spelare eller ledare inom Blvitt d!

Skrpning nu!! Bit inte den hand som fder er!!!

Ps Hotellet ja. Samt puben innan det... Ds
Senast redigerad av Herr-Lego 2013-05-28 kl. 22:06.
Citera
2013-05-28, 22:08
Medlem
Citat:
Buhu.

Feskrensarna gde er fullstndigt vad det gller lktare och p plan
Ni hade inget att stta emot IFK. Och nr man utmanade er s stod ni som fgelholkar p lktaren som dom fittor ni r.
Citera
2013-05-28, 22:19
Medlem
kratans avatar
Vad hnde p hotellet samt puben ngon som kan klargra? Mvh!
Senast redigerad av kratan 2013-05-28 kl. 22:19. Anledning: stavfel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in