2015-01-27, 19:31
Medlem
Fanatiker.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrio
Klippet anvndes som ett bevismaterial mot grabbarna av polisen. Det var allts polisen som filmade allt om jag inte har fel. Bevismaterialet blev sedan officiellt och d lades klippet upp.

Satan, 17 pers som talades efter den dr incidenten

D kommer fljdfrgan: tycker ni verkligen att det r vrt att riskera fngelse och att bli av med jobbet fr detta? Jag r genuint nyfiken d jag sjlv har en dom (dagsbter) i bagaget som jag ngrar mycket d den frsvrat jobbskande...
Citera
2015-01-27, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagall123
Bara det att WM har haft sitt winning streak nu i bar mnga r, en frlust, emot fb de senaste 9-10 ren ser ju rtt bra ut.
Dom mttes fr ca 1 1/2 r sedan med wm som segrare, men innan dess s tog det 4 hela r innan wm ville mtas igen.
Citera
2015-01-27, 21:44
Medlem
fettjamenvissts avatar
WMs rapport frn helgen:
http://intefanvetjag.blogg.se/2015/j...kholm-241.html
Citera
2015-01-28, 00:16
Medlem
WM-KGB 50v50 eller 100v100 hade varit mkt intressant
Citera
2015-01-28, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadrHari
WM-KGB 50v50 eller 100v100 hade varit mkt intressant

jag hller med tror att KGB r den enda ligan med en chans och ta WM i dagens lge d bda ligorna blommat vldigt mycket dom senaste ren.
Citera
2015-01-28, 12:04
Medlem
SonavGustavs avatar
Finns det ngra bra Youtube-kanaler som lgger upp klipp p boxen? Vore kul att flja!
Citera
2015-01-28, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G101894
jag hller med tror att KGB r den enda ligan med en chans och ta WM i dagens lge d bda ligorna blommat vldigt mycket dom senaste ren.

Som DIF svider det att sga men jag hller med, WM har en tight krna dr GU och YCG gubbarna nu verkar hlla i taktpinnen och ger man Bajen ngra r till s kommer dom vga tungt nr BO r lite ldre. BHS har jag ingen som helst koll p om jag ska va rlig men framtiden ser i vilket fall ganska ljus ut.
Citera
2015-01-28, 15:15
Medlem
Sleeptalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleeptalker
Vad fan snackar du om din luffare?

Jag har fljt West Ham United sedan 1980.

Deras "vanliga" fans bar faktiskt runt likkistor i Arsenals frger med texten: "R.I.P Arsenal" och ett par korslagda hammare mlat p utanfr Wembley infr F.A Cup-finalen d.

Whatever West Hams 'ooliganer hll p med samtidigt vill man ju knappast ens veta ...

Det dvarande division tvlaget West Ham vann finalen med 1-0 mot Arsenal p Wembley.

I alla fall - s kte West Ham-fans omkring i East End efter matchen i claret and blue frgade bilar med flaggor hngande utanfr och med texten:

"Rockin' Brookin'" mlat p sidorna!

Och d var West Ham United ett division tv lag, remember!

Bildbevis finns i bcker p allt detta West Ham-jive - men inte p ntet, tyvrr.

h, eftersom det finns rtt s risigt med bildbevis ver West Ham-fansens bravader just under FA-Cupfinalen 1980 fr man vl kra det hr som bonus istllet:

https://www.google.se/search?q=i.c.f...h=513&dpr=1.25
Citera
2015-01-28, 15:45
Medlem
Citat:
h, eftersom det finns rtt s risigt med bildbevis ver West Ham-fansens bravader just under FA-Cupfinalen 1980 fr man vl kra det hr som bonus istllet:

https://www.google.se/search?q=i.c.f...h=513&dpr=1.25

S detta r dina belgg fr att britterna r lite hrdare? Jag har varit mycket p West Ham och jag gillar den brittiska kulturen men som fighters skulle engelsmnnen inte ha en chans mot en polsk, rysk, eller nt annat strt stland inte heller mot en svensk firma med jmna nummer.
Citera
2015-01-28, 16:04
Medlem
Sleeptalkers avatar
Egentligen inte, fr vl bli det ngot luddiga svaret.

Jag respekterar helt enkelt engelsmn/britter rent allmnt mer fr att de rent allmnt har haft en hrdare attityd. Och det har de haft genom tiderna. Simple as that.

Sjlvklart skulle en nutida vergdd anabol/MMA-firma frn Polen, Ryssland eller rentav Sverige kunna klappa till dom ordentligt. Men nog fan skulle dom frsvara sig alltid.

Och det r ju DET som r grejen med engelsmn i allmnhet - fr det r inga gymmonster (snarare tvrtom!) som ger sig ut p gatorna. Get it?

Det sitter i hjrnan hos engelsmnnen - inte i musklerna.

De r - och framfrallt var! - mer mentala!
Citera
2015-01-28, 18:26
Bannlyst
Citat:
Egentligen inte, fr vl bli det ngot luddiga svaret.

Jag respekterar helt enkelt engelsmn/britter rent allmnt mer fr att de rent allmnt har haft en hrdare attityd. Och det har de haft genom tiderna. Simple as that.

Sjlvklart skulle en nutida vergdd anabol/MMA-firma frn Polen, Ryssland eller rentav Sverige kunna klappa till dom ordentligt. Men nog fan skulle dom frsvara sig alltid.

Och det r ju DET som r grejen med engelsmn i allmnhet - fr det r inga gymmonster (snarare tvrtom!) som ger sig ut p gatorna. Get it?

Det sitter i hjrnan hos engelsmnnen - inte i musklerna.

De r - och framfrallt var! - mer mentala!

Stmmer bra det d jag beskt "Ingeland" och sett det p nra hll. Som ensam skandinav var det ingen fara men nr dom rk ihop s var det verkligen en fr alla och alla fr en.

Edit; Fngelsestraffen blev fr hrda och det var d det dog ut. Det r bara totalt galna skottar som kr p fortfarande.
Senast redigerad av TokenOfTime 2015-01-28 kl. 18:38.
Citera
2015-01-28, 19:19
Medlem
TODCDFWBs avatar
Igr slpptes hela klippet frn "Team Fighting Championship" mellan Wisemen och Psycho Fans frn Polen.

Fight 5 of the TFC Event 2 Psycho Fans (Chorzow, Poland) vs Wisemen (Gothenburg, Sweden)
https://www.youtube.com/watch?v=4GqOo3A54ng
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in