2017-09-14, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorbuSdowN
Det du nmner har hnt fast inte var det 20 utan 6.
Okej visst kanske skrev lite fort, rknade upp mot 8 pers som va inblandad i denna fula attack. skerligen str de minst 8 stycken till bakom som nd hade lite vett i skallen som valde att inte delta. Men hey att sen posta en bild med en trja med texten "dom grina nr dom gav bort trjan" r nd fett kta
Citera
2017-09-14, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorbuSdowN
Det du nmner har hnt fast inte var det 20 utan 6.

Lter mer rimligt....
Citera
2017-09-14, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lollipo
Okej visst kanske skrev lite fort, rknade upp mot 8 pers som va inblandad i denna fula attack. skerligen str de minst 8 stycken till bakom som nd hade lite vett i skallen som valde att inte delta. Men hey att sen posta en bild med en trja med texten "dom grina nr dom gav bort trjan" r nd fett kta

Matematik r en av de grundlggande egenskaper fr att f komma in p gymnasium i Sverige, jag hrde om runt 6-10 st, varav drfr jag blev vldigt intresserad av den filmen du menar p finns med 20 vs 2.
Men nu visar det sig att du var lite snabb i skrivelserna hr och kanske hade dubbelseende, s nej du behver inte skriva mera till mig, det existerade med andra ord ingen film dr jag citerar dig "Ursprungligen postat av Lollipo
S vad sger firman nu nr Bajen gjorde allt dom kunde fr att stampa snder 2 firman innan derbyt? Finns en film ute ocks ser inte srskilt snygg ut verhuvudetaget..20 pers mot 2"
Citera
2017-09-14, 16:10
Medlem
Citat:

Trjan r en yngretrja och har inget med dessa tv FB att gra.
Citera
2017-09-14, 16:54
Medlem
tuggishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baravardet
Ditt inlgg bevisar bara hur dligt insatt du r.

Har inte s bra koll p DFG, tycker mest att han inte verkar vara p plats lika mycket lngre samt poserar med massa MC-grejer, vilket mest knns trashigt faktiskt.

Vad har du att sga om det?
Citera
2017-09-14, 17:38
Medlem
hur kunde kgb ka p stryk? r det inte dom man hrt om nr dom va 5 st och jagade bort 50 st firman boys osv. dom kan komma frska sno en trja frn mig s ska jag skjuta snder deras ben, r dom fattiga behver dom klder?
Citera
2017-09-14, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuggish
Har inte s bra koll p DFG, tycker mest att han inte verkar vara p plats lika mycket lngre samt poserar med massa MC-grejer, vilket mest knns trashigt faktiskt.

Vad har du att sga om det?

Har absolut ingenting att sga om det, inte mer n att han inte r DFG's ledare som du s fint pstod.
Nog om det
Citera
2017-09-14, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horknullarn
Du fr grna lnka filmen privat.

Var det 5 vs 2 eller 20 vs 2? Det r sdana saker man ltt kan reda ut med hjlp av en film.
Stmmer det som du sger att det var 20 vs 2 r det rent frkastligt, men som sagt, det som skrivs p internet och p flashback i synnerhet r inte srskilt tillfrlitligt, speciellt nr du hvdar en film, sedan skriver att du inte vill lnka till den.
lnka till mig ocks.... vill fan se
Citera
2017-09-14, 22:07
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slarren92
lnka till mig ocks.... vill fan se
Javisst, samma hr!
Ge mig en lnk, oerhrt spnnande att f se sanningshalten i detta!
Citera
2017-09-14, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Javisst, samma hr!
Ge mig en lnk, oerhrt spnnande att f se sanningshalten i detta!

Det fanns ju ingen sanning i detta likt jag misstnkte d den berrda skribenten tog tillbaka sin utsaga, ett otillfrlitligt vittne som rtten hade kallat det...

Detta var den nya versionen som terfinns p fregende sida.

Se ven de egen dragna slutsatserna och den goda iakttagelsen nr han ser skerligen 8 till bakom....

Vore grymt spnnande att se denna rulle, helt klart!

Men jag tror inte jag kommer f se den ifrn HEN, d HEN slutat skriva till mig....
Senast redigerad av Horknullarn 2017-09-14 kl. 23:04.
Citera
2017-09-15, 08:46
Medlem
Du r s jvla dlig, att du ens orkar? Du r inte kgb. Sluta f dig att framst som att du har fett koll nr alla dina inlgg bara r patetiska. Du har noll jvla koll. Jag kommer inte lnka ett skit till ngon. Horknullarn. Jag skriver detta till dig nu. Om du s grna vill ta reda p sanningen frga dina bajen vnner om filmen de borde inte ha ngra problem att visa dig eftersom du r fett kta hr p Flashback. S sluta runka efter att f tag den av mig fr det fr du inte. Dom som vet, dom vet. Du vet absolut ingenting. Jvla pajas
Senast redigerad av Lollipo 2017-09-15 kl. 08:54.
Citera
2017-09-15, 09:11
Medlem
Citat:
Du r s jvla dlig, att du ens orkar? Du r inte kgb. Sluta f dig att framst som att du har fett koll nr alla dina inlgg bara r patetiska. Du har noll jvla koll. Jag kommer inte lnka ett skit till ngon. Horknullarn. Jag skriver detta till dig nu. Om du s grna vill ta reda p sanningen frga dina bajen vnner om filmen de borde inte ha ngra problem att visa dig eftersom du r fett kta hr p Flashback. S sluta runka efter att f tag den av mig fr det fr du inte. Dom som vet, dom vet. Du vet absolut ingenting. Jvla pajas

Har inte sett filmen men vet ngra FB som sa Bajen var 20-25 plus mot 2. Nu vet jag inte saningshalten i det eftersom de inte var p plats men lustigt att vissa sger 25 och en annan sger 6.

Kan nmna till dig bara att trja har inget med den hndelsen att gra, han slngde den sjlvmant fr att inte ka fast.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in