2017-09-19, 23:39
Medlem
MAC14s avatar
Hur str det till med politiken i Bajens led egentligen? Av vad man hrt s ska mycket vnstersldder av allehanda sort vara samlat dr men anvndaren tuffkatt hvdar annat:

Citat:
Vnstermnniskor i Bajens huliganled? Knappast. Minst lika mnga hgerorienterade (ls: nazister) dr som hos vriga Stockholmslag eller Gteborgslag. Kategori C, det vill sga.

Ngon med insyn som kan bertta hur det ligger till?
Citera
2017-09-20, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MAC14
Hur str det till med politiken i Bajens led egentligen? Av vad man hrt s ska mycket vnstersldder av allehanda sort vara samlat dr men anvndaren tuffkatt hvdar annat:

Ngon med insyn som kan bertta hur det ligger till?

Dom dominerande krafterna i Bajen r vnster, dock ska det inte uteslutas att det finns hger dr ocks
Citera
2017-09-20, 06:34
Medlem
Ngra DFG fick kka igr vid olearys i Haninge. Och nej det var inga "vanliga" supportar. 10-10.
Citera
2017-09-20, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorbuSdowN
Ngra DFG fick kka igr vid olearys i Haninge. Och nej det var inga "vanliga" supportar. 10-10.
Fy fan vilken cklig lgnare du r!
Bajen=smutsigast i sverige!!!
Citera
2017-09-20, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crewcutcrew
Fy fan vilken cklig lgnare du r!
Bajen=smutsigast i sverige!!!

Ja, vad sger man...;0)

Smutsvrak hoppar p julgranar som rker utanfr ett stlle som visar fotboll.

En till sjukhus. Bajare.
Citera
2017-09-20, 07:55
Medlem
Citat:
Du r ju helt jvla dum i huvudet? 10 mot 10? Hng dig sjlv. I vanlig sann bajenanda forstter fulattacker frn eran sida. Nr ska ni sluta?
Senast redigerad av Lollipo 2017-09-20 kl. 08:00.
Citera
2017-09-20, 08:03
Medlem
Citat:
Nu har den hr trden sprat ur fullstndigt. Visst att den heter "fotbollsfirmor i Sverige samt info om deras aktiviteter" men att rapportera att 10 man frn en firma varit och tit p Olearys r kanske att ta det lite lngt.
Citera
2017-09-20, 08:06
Medlem
Doodis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grevenali1
Dom dominerande krafterna i Bajen r vnster, dock ska det inte uteslutas att det finns hger dr ocks
Hur vet du att det r vnster som r "Dom dominerande krafterna i Bajen", och vad menar du med "Dominerande krafter"?

Vad jag vet s r Bajen helt opolitiskt, att vi inte har ngra "dominerande" politiska krafter p vra lktare verhuvudtaget. Men vad vet jag, jag har ju bara varit med i tjugo r, s jag har vl inte hunnit bilda mig en vlgrundad uppfattning n. Jag fr terkomma.
Citera
2017-09-20, 09:29
Medlem
Btw,en av dom 10 DFG grabbar som fick kka igr r en helt vanlig bajensupporter!!! sger en hel del om vilken jvla koll ni inavlade missfoster har.
Fattar inte hur man kan vara en s in t helvete misslyckad samling individer.
Citera
2017-09-20, 12:49
Medlem
hagsatras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matadormix
Nu har den hr trden sprat ur fullstndigt. Visst att den heter "fotbollsfirmor i Sverige samt info om deras aktiviteter" men att rapportera att 10 man frn en firma varit och tit p Olearys r kanske att ta det lite lngt.

Haha, rets inlgg.
Citera
2017-09-20, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crewcutcrew
Btw,en av dom 10 DFG grabbar som fick kka igr r en helt vanlig bajensupporter!!! sger en hel del om vilken jvla koll ni inavlade missfoster har.
Fattar inte hur man kan vara en s in t helvete misslyckad samling individer.

DFG har ju spat p s mnga svennebananer i haningeomrdet genom ren s att de rcker och blir ver. Framfrallt p Olearys eller Neptun som det hette nr det var nnu vrre. Vet inte om det stmmer men det sgs att folk som jobbat dr vevat p folk under arbetstid till och med. knt hak. Bara varit dr tre gnger personligen under typ 20 r men det har varit djurgrdsspnnisar dr och svinat varenda gng.
Citera
2017-09-21, 05:25
Medlem
Joels-bitars avatar
Hrde att dfg hade stormat lstugan p Gullmarsplan igr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in