2009-03-22, 18:32
Medlem
Berntsons avatar
Tjenare!

Har mrkt av att jag har tendens till hravfall, det kliar lite i hret och tappar lite mer hr n vanligt. Krde en kur p 250mg Testo E i 10 veckor med hcg och pct p nolva.

Skulle uppskatta lite info om proscar, har skt runt men bara hittat en massa skit fr det mesta

Mvh
Citera
2009-03-22, 21:29
Medlem
Kalleballe1234s avatar
1 mg om dan fr en moderat kur r lagom.
Citera
2009-03-22, 23:21
Medlem
scalare2000s avatar
Finasteride sljs normalt i 5mg-tabletter. Dela en p 4 med en tablettdelare s blir det lagom.
Citera
2010-03-11, 17:12
Medlem
Goblin76s avatar
Lite funderingar p en testo e kur.Har anlag fr hravfall och vill gardera mig med finasteride.
Har lst att finasteride kar risken fr gyno ska man kombinera finasterid med arimidex eller liknande under kur eller rcker det med att ha nolva till hands om man fr BT knningar?Tnkte mig en e250e5d eller e500e5d kur som nsta.
Citera
2010-03-11, 17:32
Medlem
Min lkare i lund har skrivit likadana tabs till mig och jag delar p dem till 4 delar och tar en del varje dag.

Vad gr dessa tabs egentligen? fr man endast behlla sitt hr eller man fr bttre och tjockare hr?

MVH
Citera
2010-06-04, 16:50
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Har ngon erfarenhet av proscar, som kan sga om den anabola effekten av testo och tren minskar ihop med proscar?

mvh
Citera
2010-07-06, 12:41
Medlem
Europolitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boy
Min lkare i lund har skrivit likadana tabs till mig och jag delar p dem till 4 delar och tar en del varje dag.

Vad gr dessa tabs egentligen? fr man endast behlla sitt hr eller man fr bttre och tjockare hr?

MVH

Det blockerar en stor del av DHT:et. Jag har fr mig att det r mellan 70 och 85 % som blockeras. DHT gr att du tappar hr om du har anlag fr det, men det r ven ett hormon som ger styrkekningar, drav fr du smre effekt av kurer dr preparatet omvandlas till DHT i kroppen.

You win some - you lose some.

Min dator mr inte s bra idag, s jag skriver kortfattat. Hoppas det hjlper dig.
Citera
2010-07-06, 13:03
Medlem
Zekiels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boy

MVH

Nu vet jag ju inte vad din lkare sa till dig men jag gick till lkaren fr att f ngot mot hravfall (morfar var skallig i 15rsldern, och alla p farsans sida saknar hr utom just farsan dock ) Och han skrev ut proscar.
Jag har ftt tillbaka hr dr jag har haft hr och det r fler hrstrn.
Det r nog det enda man rknar med tyvrr, enligt lkaren.
Det terupplivar tyvrr inte alla hrsckar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in