Flashback bygger pepparkakshus!
2011-11-04, 22:52
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doejane
Det där var onödigt. Hon verkar vara en skön person, utseende är sekundärt.

Gör dig lustig över onda, kriminella personer.
Ja det var onödigt, men jag kände mig lite busig just då och det var inte så illa ment.
Citera
2011-11-04, 23:24
Medlem
Rifter666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av giza
Ack din stackare. Blev det ingen runka framför TVn igårkväll.

Du tror inte jag väljer andra program då?
Citera
2011-11-05, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinksugar
Fel av TV och ha med det paret som knullar på programledarens bil! Ser ju vem som helst att de lider bägge två av nån slags diagnos. Bara synd om dem.
oerhört märklig scen. Knulla på en bil mellan en av Sveriges värsta trafikleder samt en moske.
Citera
2011-11-05, 10:18
Medlem
doejanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Antalet sexpartners och antalet knull har ingenting med utseende att göra. Jag antar att Olle sedan han blev känd från Tv får knulla vad han vill... Om han nu vill.

Tror du? Är det så illa att fräscha 18-åringar knullar med Olle enbart för att han är lite halvkänd?
Citera
2011-11-06, 04:48
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rifter666
hahaha, inte ens hunden vill se eländet. Gömmer sig under filten

Hahahaha Hunden vet vad som gäller,där har han gömt sig många gånger
fy fan vad bra
Citera
2011-11-07, 00:22
Medlem
TheGamers avatar
Haha fan vad dum man måste känna sig ändå att vara programledare/ Malin eller vad hon heter och ser alla pulla/suga/knullla osv. Jag skulle känna mig jättedum och obekväm

Ett stort plus till Malin som lyckas, jag skulle inte
Citera
2011-11-07, 16:40
Medlem
landofmoronss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Tottis kanske skulle ha en presenning med texten "Jag kan äta" på sig istället.

Äh, man är nog inte den som är den, tyckte hon verkade trevlig. Skulle nog trycka henne hur som helst.
Citera
2011-11-07, 21:14
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGamer
Haha fan vad dum man måste känna sig ändå att vara programledare/ Malin eller vad hon heter och ser alla pulla/suga/knullla osv. Jag skulle känna mig jättedum och obekväm

Ett stort plus till Malin som lyckas, jag skulle inte

Såg ut som att gränsen överskreds när hon var tvungen att glo på parkeringsknullarna..
Iofs tänkte hon nog mer på polisen än att de faktiskt hade sex..
Citera
2011-11-07, 21:52
Medlem
Zvis avatar
tycker programmet känns väldigt skamfullt på något vis..
Citera
2011-11-07, 22:26
Medlem
TheGamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Såg ut som att gränsen överskreds när hon var tvungen att glo på parkeringsknullarna..
Iofs tänkte hon nog mer på polisen än att de faktiskt hade sex..

Jo, sen var det ju hennes bil också. Klart man tycker att det är intressant att bli lite "allmänbildad" om olika sextips och sånt, men måste dom verkligen vara "Over the top" genom att filma folk knulla och sånt? Tycker dom kan ha fem-tio minuter i varje program om olika sexuella tändningar och resten frågor/Svar och sånt.

Det är i alla fall vad jag tycker.
Citera
2011-11-07, 23:21
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGamer
Jo, sen var det ju hennes bil också. Klart man tycker att det är intressant att bli lite "allmänbildad" om olika sextips och sånt, men måste dom verkligen vara "Over the top" genom att filma folk knulla och sånt? Tycker dom kan ha fem-tio minuter i varje program om olika sexuella tändningar och resten frågor/Svar och sånt.

Det är i alla fall vad jag tycker.

Fast det är ju ordinära Fråga Olle det. Dokumentärerna ska vara lite mer outspejsade. Men visst är vissa inslag riktigt vågade för att vara ett vanligt program så att säga.
Citera
2011-11-07, 23:30
Medlem
TheGamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Fast det är ju ordinära Fråga Olle det. Dokumentärerna ska vara lite mer outspejsade. Men visst är vissa inslag riktigt vågade för att vara ett vanligt program så att säga.

Självklart men mitt förra inlägg handla om vad jag tyckte. Sen är det ju aldrig några snygga med Antingen hängtuttar eller så ser dom skabbiga ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in